How beautiful are you (scientifically)?

star goldstar gold greystar greystar greystar greyFemaleMale
10 Questions - Developed by: Cally - Developed on: - 493.440 taken - User Rating: 1.54 of 5.0 - 272 Votes

See how you measure up!

  • 1/10
    Do you the right weight for your height?
    No I'm a lot bigger...
    About right but I don't have a toned body.
    I think so, yep.

Comments page 3 of 3
Click here to add a comment

Is there a new comment? / refresh page

tarryn ( 1.122 )
Posted 6 days ago
Honestly this is a very bad quiz based mostly on opinion. Maybe try harder next time.
Irene ( 82.51 )
Posted 7 days ago
They also said that I am Natural Beauty and Need A new style......
Like What??????????????
Irene ( 82.51 )
Posted 7 days ago
Why they said I'm FAKE!!!!!!!!!!
I'm Panic...... Calm Down Irene.
hs ( 2.160 )
Posted 43 days ago
I dont know how i got fake. I wear no makeup, comfortable clothes and my skin isnt even flawless. Maybe u could have done better
lucky ( 9.176 )
Posted 60 days ago
Reallized i cant be anyone's dram
Really? ( 4.175 )
Posted 68 days ago
Really? I'm wearing NO makeup and apparently I'm a fake.
emily ( 34.93 )
Posted 92 days ago
Aparently im fake­čśé
Jane ( 40.30 )
Posted 97 days ago
all this did was make me realize I have a big nose...
Jane ( 2.188 )
Posted 97 days ago
Wha the heck is this I'm no fake. Worst Quiz Ever
Love ( 1.130 )
Posted 110 days ago
Soooo they say im beautiful
Nitya ( 9.146 )
Posted 121 days ago
I got I m a natural beauty...well i know....thanks a lot.: )
iris ( 8.104 )
Posted 126 days ago
lmao how is this scientific
Amazon ( 08.63 )
Posted 134 days ago
K first of all, nothing about be is fake. I wake up and I leave. Yet people don't like me cuz I am fake? Seriously tho
Kalli ( 6.106 )
Posted 166 days ago
Gee thanks you made me feel so good about my life. Now I am going to live with this forever. Thanks for telling me I'm ugly and no one likes me, it made my day! In fact I am going to email u a pic 2 see if that is really what u believe!
kiki ( 51.97 )
Posted 168 days ago
And just by the way, cally Im NOT A FAKE!!!!!
Thanks!!!! ( 0.164 )
Posted 169 days ago
I got beautiful and I am VERY beautiful. Thanks!
anonymous ( 2.220 )
Posted 170 days ago
lol . I am not fake .
Pamela ( 5.152 )
Posted 171 days ago
Ha ha ha im so pissed off!!! These results ain't true i know im pretty im not fake nd everyone finds me attractive and i would never ever take ur'llz quizzes
Pamela ( 5.152 )
Posted 171 days ago
Arggh man u guyz!!! Im not fake im natural beauty nxaaah
Shiyara laya ( 0.105 )
Posted 175 days ago
I think iam beautiful in my own ways..i am confident..i took ur quiz for playfully nt serious...well..iam nt satisfied with ur questions