Are You Bored? This Quiz Will Tell You How Bored You Really Are.

star goldstar goldstar goldstar greystar greyFemaleMale
10 Questions - Developed by: d - Developed on: - 757.079 taken - User Rating: 2.77 of 5.0 - 3.472 Votes

Are you really that bored? If you are, here's a quiz for you. It will tell you if you are really bored right now. There are 10 questions.

  • 1
    Why did you take this quiz?
    I'm bored.
    I don't know. Looks different from other quizzes.
    Good question.
  • 2
    How bored were you before you started this quiz?
    Really Really Bored.
    I guess I was kind of bored.
    I had better things to do than take this lame quiz.
  • 3
    What do you do when you are bored?
    I don't know. Lots of stuff. Like this dumb quiz.
    Take quizzes.
  • 4
    What do you think of this quiz so far?
    It's okay.
    It's horrible!
    It's boring but it's something to do for now.
  • 5
    Spell "BORING" backwards.
    No. OMG! Why am I taking this stupid quiz?
    Uh, let me see. G-O-R.......uh.......
  • 6
    This is an important question. Is this quiz a waste of time?
    It's something to do.
    You said it, not me.
  • 7
    Pick a word.
    Is it okay if I use four words? Like, I HATE THIS QUIZ?
  • 8
    How does this quiz make you feel?
    I don't know.
    Like there's something wrong with me for taking it.
  • 9
    This will affect your score. Are you going to rate this quiz?
    No. What a waste of time.
    Yeah but I'll give it a one. This quiz is really bad, man.
  • 10
    Last question. Hmmm.... I can't think of a question. Oh well. What do you have to say?
    I'm bored.

Comments page 5 of 5
Click here to add a comment

Is there a new comment? / refresh page

merlia ( 1.105 )
Posted 5 days ago
me too being bored
Sydney ( 1.112 )
Posted 7 days ago
Nothing happened because still bored but it said 60%
Kai ( 6.221 )
Posted 10 days ago
Nothing happens.. still I'm bored 😐
help ( 7.252 )
Posted 22 days ago
i am still b *sleeping*
otter ( 4.206 )
Posted 24 days ago
This didn't cure my Boredom but it was cool
bigpeener ( 1.223 )
Posted 25 days ago
this quiz was inaccurate, banana is an animal including 6 letters representing my boredness
S Altaf ( 3.186 )
Posted 25 days ago
Iam so bored give me another quizzzzzzz
whocares ( 68.83 )
Posted 27 days ago
banana is no greater than 19 characters... every one knows that
Simran ( 6.194 )
Posted 29 days ago
This is a very borred quiz
sooooooooooooooooooo boorrreeeeddddd girl ( 6.102 )
Posted 45 days ago
boring, so lame they said im 50% bored
ThatOneBoredGuyThatGooglesEverything ( 9.141 )
Posted 45 days ago
I am no longer bored. Time to Google more stuff.
BORED LADY ( 78.19 )
Posted 45 days ago
im so bored i d write a book about being bored and how this quiz made me boredest
#bored :-|
I am bored ( 0.115 )
Posted 57 days ago
19 characters is too long [BEEP] it it's so boring to think of something to comment but now it's long enough to post this comment lol
Lia ( 6.155 )
Posted 66 days ago
That was actually cool. Dumb questions, but I wasn't bored for a few mins. Well done guys..
Kalea nilan ( 73.53 )
Posted 67 days ago
I'm trying not to be bored 🙃
Dani ( 9.145 )
Posted 73 days ago
still bored though lol
Lexie ( 6.171 )
Posted 87 days ago
I'm so bored still it's 3 am pls kill meh XD anyone wanna play mc and Netflix n chill I got the popcorn
Mona ( 91.50 )
Posted 90 days ago
I am still stiff borrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrred stiffffff
Amari 101 so sorry you can't get it ( .4.98 )
Posted 104 days ago
Ok I took this test 2 times and I am still bored hi peopl I am
o oooooooooooooooo bored and I hop you are still bored
pikachu ( 3.234 )
Posted 104 days ago
im still bored -_- =^._.^=waist quz