How do you know you like someone?

star goldstar goldstar goldstar gold greystar greyFemale
10 Questions - Developed by: Morgan - Developed on: - 391.714 taken - User Rating: 3.29 of 5.0 - 236 Votes

  • 1/10
    Do you think about them?

Comments (64)

autorenew

Gabi (51432)
Yesterday
This guy likes me and I want him to text me but I don't think I like him
Gabi (51432)
Yesterday
They need a maybe button
Miriya (58180)
2 days ago
I answered one right lmao
Kayla (40926)
4 days ago
They could use a maybe button
Matilda (42615)
5 days ago
Not all of these questions should be a simple true or false. It's clearly mostly based on the last 2.
mackenna (14976)
9 days ago
lmao so im still in denial that i like this girl but im like 98% sure i like her
Alois (19332)
25 days ago
I don't think Ceil likes me......
Audrey (90662)
26 days ago
Where's the maybe button on this quiz?
Jazmyn (83977)
31 days ago
Does a nightmare count for question 5
cacheldia (22765)
40 days ago
I don't know how to talk to him if he will like me please help me.
Andi (57576)
50 days ago
I got every question right but I think he likes me. I often find myself daydreaming of me and him together but I can't help it. I don't have the guts to even telling him...What is there for me to do when your madly in love?
Hopeless (67699)
64 days ago
I feel as though I really do like him but the dude's got a girl already!! And all I ever want for him is happiness and I am willing to give him the world for that so, yeah, I don't honestly feel like doing anything to get him since whenever we talk about his girl he's always happy. God, I'm just glad that he's happy.
Fellingsogood (88767)
69 days ago
I am soo happy. But now I have to deal with rejecting him. He soo nice to me and now I have no idea how to tell him no to the school dance:-[. He is soo nice but. And I don't want to hurt his feellings. And plus I already know he has a crush on me. He recently announced it to me 3 dys ago, maybe I will tell him to go as friend's. Ugh! Why do I have a confusing life?
slugowl (59790)
79 days ago
I didn't mean to like him.
hooyyyaa flex like ouuu (17405)
94 days ago
if i do if i dont HOOOOYYYAAA
hooyyyaa flex like ouuu (17405)
94 days ago
mate this great m8
Who (11158)
95 days ago
I just gotta find out if she likes girls...
Who (11158)
95 days ago
Okay cool! I think I like her!
nerd (24622)
100 days ago
lol you cant swear here
nerd (24622)
100 days ago
i have a god💗 crush on you christophe i hope you're happy