Does he like me quiz? Very accurate!(GIRLS ONLY)

star goldstar goldstar goldstar goldstar greyFemale
20 Questions - Developed by: Sophie Smith - Developed on: - 9.505.821 taken - User Rating: 3.84 of 5.0 - 5.349 Votes - 374 people like it

Having trouble finding out if he likes you take this very accurate quiz and find out!

  • 1
    Does he know you exist?
  • 2
    Are you friends?
  • 3
    How long have you know them?
  • 4
    Do You think he likes you? Be honest
  • 5
    When you talk who starts the convo?
  • 6
    What do you talk about?
  • 7
    Do his friends like you?
  • 8
    Does he have a girlfriend?
  • 9
    Has he......
  • 10
    Do you.....?
  • 11
    On a scale of 1-5 how much do you like him? 5 being in love
  • 12
    When you talk he...
  • 13
    Does he ever tease you?
  • 14
    Which of these best describes him?
  • 15
    Is he open and honest to you?
  • 16
    Does he ever complement you?
  • 17
    If you hugged him he would?
  • 18
    How much do you have in common?
  • 19
    If you asked him to do something for you would he do it?
  • 20
    Was this helpful? Does not count towards score.

Comments (401)

autorenew

Sofia (28222)
20 days ago
Have any of you ever tried talking to your crush but couldnโ€™t do it because I have a crush on this guy named Ty In my science class but Iโ€™m so shy around him that I canโ€™t if be around him or I might hyperventilate. HE IS SO FRICKING CUTE๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ˜. Aalto please help me out here.
Goku_is_boss_af (75638)
20 days ago
#STRESSED uuuuuughhhh
Goku_is_boss_af (75638)
20 days ago
I'm bored and I mid as well test some more, so isn't it the best feeling liking somebody and they like u back for some reason it's hard to come by tho ::( but also about the guy I like I he talks/messes with so many girls ::/ what makes me different from them tho why would he choose me over those girls??
Goku_is_boss_af (75638)
20 days ago
Even if he likes me of not I can always move on there are billions of fishes in the sea but finding to best one outta a billion will be hella challenging though ._.
Kisa 7 (65911)
20 days ago
I would be lying if i didn't say I was suprised with this result, i thought i would be friend zoned... (tho i doubt this will be accurate)
no name girl (00898)
20 days ago
HELP!!! Does nobody have any ideas about the comment I posted a little further down??? Plz, im DESPERATE!!!!!!
25 is Wonderful (64707)
20 days ago
To im a random person,
I think he likes you ^_^ Keep being with him bc he seems enjoy talking to you bc he stares at you and always look deeply into your eyes! ^o^ he really fall in love with you :D Good Luck!

25 is Wonderful
25 is Wonderful (64707)
20 days ago
To Potato101,
I think he likes you because he keeps looking at you and is shy around you.Just keep being yourself and see What happened. Wish you good life :D!

25 is Wonderful
Potato (72085)
21 days ago
I love this test
Natsuki (13495)
21 days ago
YAY! Caleb I love you too!
potato101 (22992)
21 days ago
I got the result that he likes me as a friend, but he keeps looking at me and talking to me also he is shy around me.
im a random person (91011)
21 days ago
idk if itz true but my friends always tell meh that he stars at meh and one time I really saw him staring at me and..everytime I talk to him about my self he always looks deeply in my eyes...I
JEFF (78077)
21 days ago
So hereโ€™s the thing. My friend told me that my crush told her that he was sorta stalking me. Oh and I rode home from school with him because my dad was sick. And Iโ€™m younger than ALL of you. And he said sorry to me when he beat me at Ro Sham Bo.JEFF
no name girl (00898)
21 days ago
Well he is on my bro's basketball team, and at their game last night he kept looking at me, and a couple times smiled. But he is like 16 and im only 13. And once I held the door open and he came around the side of me and grabbed the door so I didn't have to. Does he like me???
Bob (50543)
21 days ago
Btw I'm actually a girl I just like using the name Bob. :P
Bob (50543)
21 days ago
It says that he likes me as a friend but idk if we even are friends. XD
I mean, we do talk sometimes but weโ€™re not in the same friendship group and we donโ€™t hang out at lunch.
Also sometimes I catch him staring at me. :v
iruleasf (58068)
21 days ago
idk i only just started but it says he likes me alot -- so true he says to me hey my g XD idek if i shall like him im just thinkinggg year 7 is harddddd
Asenuo (14296)
21 days ago
I really like him but I heard from his friends that he likes me a lot but I m nt sure if he do
Goku_is_boss_af (75638)
21 days ago
The results say that he likes me more than a friend but I know he doesn't fam.... ._. #friendzoned
Goku_is_boss_af (75638)
21 days ago
The guy I like, likes somebody else #TRIGGERED but he checked me out once and he was talking too meeeeee in class and sat by me which he never does....... sooo and I figure out he is a player so I'm thinking am I one of his toys aka one of the girls he messes with if so MY FEELING WILL NOT BE TOYED WITH