When Will I Get My First Period Quiz?

star goldstar goldstar goldstar goldstar greyFemale
10 Questions - Developed by: Lauren - Developed on: - 2.105.609 taken - User Rating: 3.84 of 5.0 - 463 Votes

  • 1
    How old are you?
    10-11
    13+
    11-12
    9-10
    8-9
  • 2
    How much pubic hair do you have?(Hair down there)
    None!
    Full, Bushy, and curly.
    A few light colored stringy hairs!
    Kind of like the next one, but not quite so full.
    Hair the color the hair on your head. Halfway developed!
  • 3
    How much discharge do you have if any?(goop in your underwear)
    Woah! Deffo got some discharge there
    A teeny bit, and stringy
    None!
    So bad I need pantiliners. Had goop for a while
    Sort of a lot, halfway developed
  • 4
    How much underarm hair do you have?
    Just a lil'
    Deffo got something growing there
    Have to shave every week or so
    Bushy
    None!
  • 5
    Not to pry but it is an important factor. How much do you weigh?
    100+
    Less
    80-90
    90-100
    70-80
  • 6
    What are your breasts (boobs) like?
    Spaghetti strap bra or AAA or AA (this is my size and I'm on my period)
    C
    A or B cup
    My What's? I don't have boobs
    D+
  • 7
    What is the hair on your legs like?
    Gotta shave! (That's me)
    A lil
    None
    Almost fully grown
    Starting to become noticeable
  • 8
    Another boobs question...
    Round
    Full
    Pointy and triangular if u look down it makes a triangle
    Small but need support
    Large
  • 9
    Have you been moody lately?
    Never
    Couple times every Few weeks
    Every day
    Once
    Every few days
  • 10
    Have you had any cramps below the bellybotton
    Once
    A few times
    Frequently
    Everyday
    No

Comments page 16 of 21
Click here to add a comment

Is there a new comment? / refresh page

Athena ( 31103 )
Posted 12 days ago
I am freaking out! This morning I found red spotting in my swimming bottoms and idk what it means! Am I going to get my period soon?
Jenna ( 92660 )
Posted 12 days ago
Hi, I have really hairy legs but my mom says I shouldnโ€™t shave yet (I disagree) and I have a lot of hair down there. I have a few armpit hairs but not a lot.
Ana๐Ÿ˜ƒ ( 75055 )
Posted 12 days ago
Hiya guys!! ๐Ÿ‘Š No probs Ellie!!!!โค๏ธโค๏ธ Loved helping you, as for Katie, lol, that we'd be perfect if we DO have a second opinion!!! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€!!

You guys are fab!! I'm kinda an early bloomer tho, started a month ago ..
Just wanted to inform you guys, that normally before you get ur period you will get this brown stain with uterus lining included in it.:,very very gross!! I thought it was poop at first. This is called pre-period!! Bye xx talk tomorrow Katie and guyssss!!(girlsss) โค๏ธโค๏ธโค๏ธ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰
Keira ( 43107 )
Posted 12 days ago
Thanks Katie ๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘
Katie ๐Ÿ’œ ( 52355 )
Posted 12 days ago
Hey Keira!! I believe u will get ur period in 2+ months or so!!! If u ever start getting discharge, make sure to wear panty liners!!! Don't worry girl ๐Ÿ˜Šโค๏ธ xoxo ๐Ÿ’•
Keira ( 43107 )
Posted 13 days ago
It said 5-8 months but I tried an other test and it said
1-2 months
Iโ€™m 10 years old
Lately Iโ€™ve been having a lot of really bad stomach
Cramps and I have quite a lot of hair down there
I have a lot of hair on my legs I have no hair on my
Armpits my bra size is AA
Iโ€™ve been having a lot of cravings and Iโ€™ve been having a lot
Of mood swing
Can someone estimate when Iโ€™m going to get it
Katie ๐Ÿ’œ ( 52355 )
Posted 13 days ago
*WAS younger
*I think u
*TO get ur period
๐Ÿคฆ๐Ÿฝโ€โ™€๏ธ๐Ÿ˜…
Katie ๐Ÿ’œ ( 52355 )
Posted 13 days ago
Hey Jessie!! *awoooaah* IT FEELS LIKE A PARTY EVERYDAY!!! *cough cough*. Oops sorry I used to LOVE that show when I wasn't younger ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ ANYWAY, based on ur list, o think u have about 3 months or so roc get ur period. Enjoy it while it lasts Hun!! Good luck ๐Ÿ˜ŠโœŒ๐Ÿผ xoxo ๐Ÿ’•
Katie ๐Ÿ’œ ( 52355 )
Posted 13 days ago
AW np Ellie ๐Ÿ˜๐Ÿ˜โค๏ธ๐Ÿ˜‚ And I was in the same situation. My friends ALL ha their periods before me and called my wittle katie ๐Ÿ˜‚๐Ÿ™„ don't worry though!!! U will get urs soon enough but let me tell ya, it ain't all that worth it ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚โค๏ธโค๏ธ I'm so happy I could help!!! ILY TOO GF!! โค๏ธ๐Ÿ’•๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜Š xoxo ๐Ÿ’•
Jessie! ( 08087 )
Posted 13 days ago
it said 5-8 monthes on one test 2-3 months on another can someone estmate?

11 years, 10 momths
AA or A cup
mood swings are very frequnt...
๐Ÿ’— are triangular, and sore.
shave armpits and legs
pubic hair dark long ang kinda bushy..
weigh 88 lbs
can s1 help xx
Ellie ๐Ÿ’•๐Ÿ‘‘ ( 40505 )
Posted 13 days ago
Thanks Ana ๐Ÿ’•๐Ÿ’ Idk I'm sooooo excited because alllll my girlies have it and they call me baby Ellie ๐Ÿ˜‚๐Ÿ’• Thabks for the message xx ๐Ÿ’•๐Ÿ’• And Thanks Katie ๐Ÿ’• I absolutely love your name ๐Ÿ’•๐Ÿ’• 2+ months sounds accurate ๐Ÿ’•๐Ÿ’• I'll message again if I start before and if I don't start in 3 months I'll be messaging again with any updates ๐Ÿ’ Thanks for the help you Guys made me super happy for responding ๐Ÿ’•๐Ÿ’• LYYYY xoxo
Katie ๐Ÿ’œ ( 52355 )
Posted 13 days ago
Lol thx for covering me Ana ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜‚ I thought maybe we could give people a second opinion so they know for sure!!
Hey Ellie!! (*sigh* I wish I had names like u guys ๐Ÿ˜ซ๐Ÿ˜) so according to ur symptoms, u should get ur period probably 2+ months or so. Remember to always wear a panty liner just in case!!! Good luck gf!! ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜Š xoxo ๐Ÿ’•
Ana๐Ÿ˜ƒ ( 72056 )
Posted 13 days ago
Hey ellie!!!!
This is ana, so since Katie didn't respond yet, Dont Think its rude since you asked Katie , but I kinda am bored sooo yeah. ๐Ÿ˜Š
Umm I'm 12 yrs,2 months old and I got my period I month ago. The test also gave me same results.!! I think you will get it in 2/3 months , maybe not 1 month but not as far as 5/8!! ๐Ÿ˜ƒ. Soon?? I wanted it soon, many girls hate it but I'm a big tomboy so it doesn't matter to me . Personally I feel there's nothing great abt it, I know most of you want it bcz you haven't had it before. But really there's nothing great. I hate the feeling of pads ugh!!๐Ÿ˜ž who cares๐Ÿ˜›? ??? Girl, be prepared, for anything , carry an extra pad with you. Hopefully it won't happen in school for u!

Hope I helped!! Reply to me as soon as you can !!โค๏ธ
Thx girl! ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ cya
Ellie ๐Ÿ˜˜๐Ÿ‘‘ ( 56472 )
Posted 13 days ago
Ok Katie ๐Ÿ˜‚โค๏ธ Pls help you seem reasonable ๐Ÿ˜‚โค๏ธ basically I'm 12 and 5 months. My moods are very frequent ๐Ÿ˜‚ Like super frequent ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜‚ Legs, underarms and down below are very bushy ๐Ÿ™ƒ๐Ÿ˜‚ Have lots of discharge although it's not stringy, it's white and a bit like Sudocrem ๐Ÿ˜‚๐Ÿ’• Please estimate, it's apparently 5-8 months but I'm excited so I kinda want it sooner ๐Ÿ’•๐Ÿ˜‚PLEASE RESPONDDDDD ๐Ÿ’•๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜˜๐Ÿ’• xoxo
Sasha ( 17300 )
Posted 14 days ago
These tests aren't accurate at all, if you want your period don't get your hopes up because it most likely will take longer than it says.
I'm 14 and have had cramps for 6 months now everyday,
Full bushy curly,
Shaving every week (legs and arm pits)
๐Ÿ’— are A/B cup,
And my discharge is very heavy,
Many of you are very young so be glad that you have not started your period! You most likely will not get it for a long time. Sorry to get many of your hopes up!
julia ( 23971 )
Posted 14 days ago
omg I'm 11 and it said I will start mine 1/2 and I really want to start mine now
Katie ๐Ÿ’œ ( 52355 )
Posted 14 days ago
Hey Charley!!! (Guys. Cmon. WHY ARE ALLOF UR NAMES SO PRETTY ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚) I'm literally lmao about the hips don't lie thing ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ lol. Ok. I'm done now. So it looks to me like ur tests results are mostly accurate and u should get ur period in a month or 2. Always wear panty liners!!! ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜ xoxo ๐Ÿ’•
hi ( 74537 )
Posted 14 days ago
is this test actually right like does it work
Charley๐Ÿ’‹ ( 92919 )
Posted 14 days ago
It said 1 month but can someone estimate pls
A cup pointy
Discharge for 3 years
12
Cramps for 2 months hurt like hell
90-100 lbs
Shave legs
My hips donโ€™t lie
Celie ( 33650 )
Posted 14 days ago
I havenโ€™t started yet but..... I have a lot of bushieness down there so I might start soon and I have ๐Ÿ’—,hair everywhere!!!!! Iโ€™m also 12 turning 13 in 8 months and thatโ€™s when it said I would start so๐Ÿ˜ต๐Ÿคฆ๐Ÿฝโ€โ™€๏ธ๐Ÿ™…๐Ÿผ