Who is my Mr. Right?

star goldstar goldstar goldstar greystar greyFemale
10 Questions - Developed by: #foreverlover - Developed on: - 21.040 taken - User Rating: 2.81 of 5.0 - 16 Votes

  • 1
    What kind of girl are you?
    I hang with the gangsters. All that kinda stuff ;)
    I'm the popular one. Girls wanna be me, guys wanna date me.
    I love to study. I've got my life planned out. First, college, then uni, and then my PHD! Whoohoo!
    I'm preppy. I'm all smiles.:) Life's good, ya know!
    I'm the girl who slumps in the back of your geometry class. I don't care about things and I have like no friends. But hey! I don't want any.
  • 2
    What kinda hair color do you like on guys?
    Dyed another color
    Brown, neat
    Dirty Blonde, cute and preppy!
  • 3
    What is your favorite color of eyes on guys?
    Sky blue
    Emerald green
    I don't care
  • 4
    Do you like a guy? If yes, what category would he fit in?
    Nerd/Geek ~Hey! I value smart guys!
    Bad Boy
  • 5
    It's a Friday after school. Your crush calls you;
    "Hey," he says, "Whatcha doin?"
    What would you reply?
    "Shopping! Duh!"
    "With the gang."
    "Studying, obviously. I mean, we have a test soon."
    "Hanging with friends"
    "Uh, chillin"
  • 6
    What's your fave characteristic of a guy?
    Clothes . . .?
    His smartness
    His bod
  • 7
    If you walk in on your boyfriend and best friend making out. What would you do?
    Ignore them. Feel hurt but try to get over it, cuz he obviously did.
    I don't have best friends so . . .
    Who said we were exclusive?
    Ugh! Whatever, that a**hole!
    Um, no boyfriend here! I only have study partners.
  • 8
    What's his fave color?
    School colors, duh!
    Idk . . . light colors, like baby blue
  • 9
    What is your fave color?
    Light colors
    Red or Purple
    School colors
  • 10
    Did you like this quiz?
    Okaaaay. Whatevs
    Ugh, gimme my results
    It's smart.

Comments page 1 of 1
Click here to add a comment

Is there a new comment? / refresh page

Hermione_quinitio ( 38.32 )
Posted 254 days ago
Love it! Bad boy but with a grat heart PERFECT
Sweetie kitty ( 1.196 )
Posted 276 days ago
Nice quiz, you actually gussed it! I love nerds