Is He The One? (Middle School Girls ONLY)

star goldstar goldstar goldstar goldstar gold greyFemale
10 Questions - Developed by: Artie Crystals - Developed on: - 18.637 taken - User Rating: 4.25 of 5.0 - 8 Votes

Dying to find out if your special someone is crushing back on you? Take this quiz to find out.

  • 1
    Do you really, really like him?
    Duh I like him!
    What do you think?
  • 2
    Do you see him around?
    Once or twice a week, maybe less:(
    Every now and then
    Yeah, he's like EVERYWHERE!
  • 3
    Does he know you exist?
    I think/hope so
    No, I'm crying
    Yeah, he knows me
  • 4
    Is he dating anyone?
    I don't know
  • 5
    Has he ever given you a polite compliment?
    It was sooooooo sweet!
    Like once but I don't know if he meant it
  • 6
    Does his friends know you?
    I don't know his friends
    They don't know me
    Yep, and I know them, too
  • 7
    Does he smile around you?
    Not really
    And blushes, too!
  • 8
    Do you know something majority to the population doesn't? (Ex: phone number, family members, secrets, home)
    Working on it:)
    Yeah, he confides in me sometimes
  • 9
    Does he make time to spend with you? (It counts even if you're not alone with each other)
    Yeah, he sometimes leaves his friends to talk w/ my friends
    He did once or twice
  • 10
    How long have you known each other?
    About a year
    More than two years
    Less than a year

Comments page 1 of 1
Click here to add a comment

Is there a new comment? / refresh page

Joyce danquah ( 61.58 )
Posted 83 days ago
This guy is my ex and i know he still loves me but he is pretending.Fake quize
Amber ( 6.162 )
Posted 104 days ago
i took this because my crush keeps dropping hints and i wanted to be sure i wasnt going or anything...when i passed him a note in class when in the middle ish of the school year of grade 7, i asked him and he said as friends with a WINKIE FACE!!!!!! then i put okay...i guess with a straight face cuz i knew he liked me in grade 6!! i was like wholey sh!@ this boy don't that i know he likes me...but i kept those feelings in my head soooo yeah and this was in the library and we sat next to each other!!! i almost died when he sat next to me
dan jade ( 8.133 )
Posted 150 days ago
ok.... i enjoy the test
emily565 ( 8.241 )
Posted 152 days ago
He is dating my best friend. So it is pretty weird. But I like him, still...
lizy123 ( 4.185 )
Posted 187 days ago
kinda disappointed me.... I wanted more.... it broke my heart a bit... I AM OBSESSED WITH HIM, and I reallythink well be married in the future bc I PHYSICIALY CAN STOP LOVING HIM!!!! but he doesn't like me...that is the sad part.. bUT IVE NEVER LOVEES SOMEONE THIS MUCH!!! Idk..