When Will I Get My First Period?

star goldstar goldstar goldstar goldstar greyFemale
10 Questions - Developed by: Katie - Developed on: - 26.649 taken - User Rating: 4.13 of 5.0 - 8 Votes

  • 1
    How old are you?
    8 and under
    10-11
    11-12
    9-10
    13+
  • 2
    How many times do you have cramps?
    A lot but not every day
    Every day
    Once a week
    Never
    I had them once or twice
  • 3
    What is your weight?
    *be honest:)
    70 and under
    90-100
    100+
    70-85
  • 4
    How big are your breasts?
    What is this quiz, I got lost
    AA or AAA (trainer/sports bra)
    Triangles with buds (I'm becoming a butterfly)
    A or B (cupped bras)
    C or a D girl (I am so tired of lugging these around)
  • 5
    How much discharge do you have?
    White/yellow a little
    White/yellow a lot everyday
    Clear and a little
    I'm lost
    I dunno
  • 6
    How much arm, leg, and armpit hair do you have?
    Dunno
    A little
    Becoming noticeable
    A forest
    I said I'm lost
  • 7
    How much pubic hair do you have?
    Blonde not a lot or none
    I SAID I'M LOST
    Dunno
    A forest
    A little curl with brown color
  • 8
    Do you have mood swings?
    Everyday
    Dunno
    Never
    Bye
    A couple times
  • 9
    Do you have crushes on guys(if your straight) or girls(if your lesbian)?
    Yep
    Nope
    Dunno
    I'm gone, poof
  • 10
    Do you want your period or have it?
    I'm dunno
    I have it
    I don't have it
    No NEVER
    Yes I want it so BAD

Comments page 3 of 3
Click here to add a comment

Is there a new comment? / refresh page

Anna ( 17.27 )
Posted 27 days ago
Mom got hers @ 12
11
Lots of discharge
Almost fully mature downstairs
A cup? I think
Mood swing and cramps 24/7
Acne (5)
I HAVE 2 shave!!!
Growth spurt (4 in)
Plz HALLPPP!!!
Bekah ( 6.137 )
Posted 29 days ago
Ok so
I'm 12
Mom got it way younger than me
Lots of discharge
Some brown spotting
AA cup I think?
Some dark, kinda curly hair down there,
I shave a lot
Moody quite a lot
Huge growth spurt (3 inches in 6 months)
Some acne

Can anyone tell me when?? Thanks!!
Emma ( 8.139 )
Posted 40 days ago
Ellie... I say very soon! Watch out! Carry pads and or Tampons with you where you go... Your welcome
Ellie ( 140.7 )
Posted 52 days ago
So I'm 13
My mum got it at 14
B cup
Lots of discharge
Lots of mood swings
And cramps
It's like a forest down where the sun don't shine
I have to shave every day
I've had a massive growth spurt ( about a head)
Really bad acne
Can anyone predict??
PercyJacksonRules_08 ( 0.109 )
Posted 54 days ago
I also weigh about 86-95
Please help me
PercyJacksonRules_08 ( 0.109 )
Posted 55 days ago
Plz predict
I am 10
Mom was 14
Cramps 24/7
Moodswings rolarcoaster
Medium sized bra
NEED TO SHAVE LEGS!
Light yet long and curly downstairs
Armpit hair is getting darker
Acne (7)
Lots of discharge(brown dots once)
3-4 in(growth spurt)
I need to know please
Sophie ( 66.74 )
Posted 55 days ago
I meant bit of leg hair not but
Sophie ( 66.74 )
Posted 55 days ago
Can someone predict for me:
I am 13
Mum started at 14
Cramps sometimes
Mood swings
Training bra
But of leg hair
Hair down there turning brown
Acne
Lots of discharge
Growth spurt of 2 inches
Thanks
Rachel ( 1.159 )
Posted 71 days ago
I forgot to add that I'm 12 and started puberty when I was 9. And lots of acne forming/already formed. I swear I look like a monkey , :)
Rachel ( 1.159 )
Posted 71 days ago
Can someone make an estimation for mine please? Thx.

Okay so I'm still in a trainer but in a couple of months I will be able to fit an a. My legs grow hair fast and I shave them every other day, I have had cramps a lot over the past few months and discharge is okay,, some days its a lot and others there's a little. My doctor said I would have it sometime in April but April has already passed and well.. Yeah:) its weird,my body thinks its that time of the month and technically it thinks I have already started my period so I have bad cramps and stuff every month but no period. So, if you could drop a comment then that would be awesome! Thank you!
Anonymous ( 7.177 )
Posted 75 days ago
Maddie - about 1-2 months. Maybe 3.
Maddie ( 7.177 )
Posted 75 days ago
I am 11
Mum started at 12
Cramps everyday
Mood swings
Starting to get acne
Curly, brown hair you know um... down there
A bit of discharge
Wearing training bra (I need a bra)
I shave about 2 times each month
Anyone please help!
Not telling ( 89.19 )
Posted 75 days ago
How am I supposed to know what soon means?
AbbyP. ( 7.102 )
Posted 76 days ago
Okay so:
I'm 12
Moody everyday
Cramps at least twice daily
32 A cupped bra
Discharge is sometimes a problem but not always it can be low
Hair down there? Wel l it's like short black straight at top...
I mean short not even a centimeter. At the middle have longer
Wavy brown hairs...
Can someone predict?
Anon ( 98.72 )
Posted 76 days ago
So I'm 13
My mum got it at 14
B cup
Lots of discharge
Lots of mood swings
And cramps
It's like a forest down there
I have to shave every day
Had a massive growth spurt ( about a head)
Really bad acne
Can anyone predict??
HelpPlease ( 9.190 )
Posted 77 days ago
Can you girls try to make a prediction? I am nervous about it and talking to my mom but if it is coming I need to prepare.
11 years old,
Mom got her's at 13,
I have dark, curly hair on my... Well you know what.
I have lots of mood swings
No cramps
Lots of random discharge
I am starting to sweat easily and smell when I sweat,
Accasional crushes (I only know a few boys my age)
Please help!!!!!!!
Unknown ( 9.237 )
Posted 96 days ago
Guys if you wanna follow me on Instagram, please do, I'd love to make friends with people who haven't started, just DM me & tell me who you are
My username is xx.unknown.xo
ANYONE FOLLOW ME WHO SEES THIS XX
Sorry guys ( 0.216 )
Posted 97 days ago
l:am I pretty? Boy:no Girl:do you want me in your life? Boy:no Girl: will you cry if I walk away? Boy:no The girl walks away hurt with tears running down her eyes when the boy grabs her arm. Boy: your nor pretty your beautiful, I need you in my life, I would DIE if you walked away, will you stay with me? Girl:yes At midnight your crush will realize he loves you. Post this on 10 other quizzes and your crush will like you but if not you will have bad luck and relationship problems
Peculiar_Cat ( 4.236 )
Posted 98 days ago
Madison ( 6.121 )
I mean... If you already started your period, what's the point of taking tests?
Madison ( 6.121 )
Posted 98 days ago
Hello guys I'm Madisoni just wanna say DONT LISTEN TO THIS TEST MINE SAID IN 1/2 of a year and I started mine a month ago this is a stupid test DONT LISTEN TO IT