When Will I Get My First Period?

star goldstar goldstar goldstar goldstar greyFemale
10 Questions - Developed by: Katie - Developed on: - 30.387 taken - User Rating: 4.13 of 5.0 - 8 Votes

  • 1
    How old are you?
    11-12
    10-11
    13+
    9-10
    8 and under
  • 2
    How many times do you have cramps?
    A lot but not every day
    Once a week
    Never
    Every day
    I had them once or twice
  • 3
    What is your weight?
    *be honest:)
    100+
    70 and under
    70-85
    90-100
  • 4
    How big are your breasts?
    AA or AAA (trainer/sports bra)
    Triangles with buds (I'm becoming a butterfly)
    What is this quiz, I got lost
    A or B (cupped bras)
    C or a D girl (I am so tired of lugging these around)
  • 5
    How much discharge do you have?
    Clear and a little
    I'm lost
    White/yellow a lot everyday
    White/yellow a little
    I dunno
  • 6
    How much arm, leg, and armpit hair do you have?
    A little
    I said I'm lost
    Dunno
    A forest
    Becoming noticeable
  • 7
    How much pubic hair do you have?
    A little curl with brown color
    A forest
    I SAID I'M LOST
    Dunno
    Blonde not a lot or none
  • 8
    Do you have mood swings?
    Bye
    Everyday
    Never
    Dunno
    A couple times
  • 9
    Do you have crushes on guys(if your straight) or girls(if your lesbian)?
    Yep
    Dunno
    Nope
    I'm gone, poof
  • 10
    Do you want your period or have it?
    Yes I want it so BAD
    I'm dunno
    I don't have it
    I have it
    No NEVER

Comments page 4 of 4
Click here to add a comment

Is there a new comment? / refresh page

Plzzz help!!! ( 17897 )
Posted 61 days ago
Okay so
Age:13
Mom age:13 and a half
Hair on vagin*: getting darker
Hair on legs:getting darker
Hair on armpit: blonde
Discharge:OMG SO MUCH EVERYDAY
Cramps: frequently
Cravings: ALL THE TIME
Fatigue:ALL THE TIME
Weight: 46 kg
Mood swings: frequently

PLZ HELP

PS: ALL MY FRIENDS HAVE IT LIKE LITERALLY!!!
Thnx
random gal ( 36004 )
Posted 64 days ago
Really soon. OMG IM SO EXITED/SCARED!!😬😀
RUB.E ( 13608 )
Posted 64 days ago
I am 12, 13 in January 2018
My mum got hers at 13
Started puberty about 1.5 years ago
I get discharge every other day but sometimes everyday
It is usually yellow but has recently become clear like pee or brown stains
Its often crusty and but recently stains so I wear pantytliners
I'm only an 32AA but are always tender and at stage 3/4 and are getting rounder
I weigh 37kgs and am show size 4/5 also 138 cm tall
I have breakouts of acne around my nose and cheeks
Sometimes have cramps but are moderate and last only an hour or 2
I have a little blonde pit hair, and quite a lot of curly blonde / light brown leg hair and I shave once a week
I have pubic hair covering the whole area and is a bit darker than toffee colour and is course and straight
I am 24/7 having mood swings
Especially in the mornings
I am often having lower back pains
I always get headaches but I drink as much as before
Anyone please reply I am anxious it will come soon
My BMI is 19•4
Katie Cat Lady ( 82486 )
Posted 170 days ago
OMG OMG MY NAMES KATIE TOO!! Yayayayayayayayay

But just a headsup, I'm probably a lot weirder than you are, creator katie.
Mickey ( 61620 )
Posted 184 days ago
IT SAYS IM REALLY SOON 😁😁😁
Vanessa ( 90957 )
Posted 360 days ago
I'm 12
Mom was 12
Acne (7-12)
No cramps
Mood swings everyday
Lots of discharge but I can manage it
I weight 100lb+
I'm always getting tired

Thanks
Rioey ( 90957 )
Posted 360 days ago
Just a tip, not evyone gets cramps on their period. My mom, sister, aunts, etc haven't gotten cramps and they're on their period.
Riley ( 28493 )
Posted 386 days ago
I am so confused!
My mom got hers at 12
I am 11
I weigh 90lbs
I rarely breakout but when I do I tend to have 1-5 pimples
I have had discharge for 6 months and I starting to get heavier
I go from happy to sobbing in a matter of seconds
I don't get cramps, actually I think I've had like 2-3
My hair down there has been developing for about a year, and it is dark and curly
I have some small hairs on my pits
I have to shave because I have so much arm and leg hair
My 💗 have been developing for a year and I am AA cup
In the past year, I have grown like 6-8 inches
Plz help!!!! All period tests I take have a range of any second, to 6 months!
Anna ( 66420 )
Posted 415 days ago
Mom got hers @ 12
11
Lots of discharge
Almost fully mature downstairs
A cup? I think
Mood swing and cramps 24/7
Acne (5)
I HAVE 2 shave!!!
Growth spurt (4 in)
Plz HALLPPP!!!
Bekah ( 20763 )
Posted 417 days ago
Ok so
I'm 12
Mom got it way younger than me
Lots of discharge
Some brown spotting
AA cup I think?
Some dark, kinda curly hair down there,
I shave a lot
Moody quite a lot
Huge growth spurt (3 inches in 6 months)
Some acne

Can anyone tell me when?? Thanks!!
Emma ( 66072 )
Posted 427 days ago
Ellie... I say very soon! Watch out! Carry pads and or Tampons with you where you go... Your welcome
Ellie ( 70176 )
Posted 440 days ago
So I'm 13
My mum got it at 14
B cup
Lots of discharge
Lots of mood swings
And cramps
It's like a forest down where the sun don't shine
I have to shave every day
I've had a massive growth spurt ( about a head)
Really bad acne
Can anyone predict??
PercyJacksonRules_08 ( 61252 )
Posted 442 days ago
I also weigh about 86-95
Please help me
PercyJacksonRules_08 ( 61252 )
Posted 442 days ago
Plz predict
I am 10
Mom was 14
Cramps 24/7
Moodswings rolarcoaster
Medium sized bra
NEED TO SHAVE LEGS!
Light yet long and curly downstairs
Armpit hair is getting darker
Acne (7)
Lots of discharge(brown dots once)
3-4 in(growth spurt)
I need to know please
Sophie ( 53157 )
Posted 443 days ago
I meant bit of leg hair not but
Sophie ( 53157 )
Posted 443 days ago
Can someone predict for me:
I am 13
Mum started at 14
Cramps sometimes
Mood swings
Training bra
But of leg hair
Hair down there turning brown
Acne
Lots of discharge
Growth spurt of 2 inches
Thanks
Rachel ( 30749 )
Posted 459 days ago
I forgot to add that I'm 12 and started puberty when I was 9. And lots of acne forming/already formed. I swear I look like a monkey , :)
Rachel ( 30749 )
Posted 459 days ago
Can someone make an estimation for mine please? Thx.

Okay so I'm still in a trainer but in a couple of months I will be able to fit an a. My legs grow hair fast and I shave them every other day, I have had cramps a lot over the past few months and discharge is okay,, some days its a lot and others there's a little. My doctor said I would have it sometime in April but April has already passed and well.. Yeah:) its weird,my body thinks its that time of the month and technically it thinks I have already started my period so I have bad cramps and stuff every month but no period. So, if you could drop a comment then that would be awesome! Thank you!
Anonymous ( 48031 )
Posted 462 days ago
Maddie - about 1-2 months. Maybe 3.
Maddie ( 48031 )
Posted 462 days ago
I am 11
Mum started at 12
Cramps everyday
Mood swings
Starting to get acne
Curly, brown hair you know um... down there
A bit of discharge
Wearing training bra (I need a bra)
I shave about 2 times each month
Anyone please help!