AllTheTests.com -» When will I get my first period? quiz

Health tests -» When will I get my first period? quiz

"When will I get my first period?" is a huge question for most girls. The answer is as individual as each girl. Getting your period changes many things in your life, so we can definitely understand that you want to get as much information about it as possible.
Maybe you're excited to get your period because you feel it's a rite of passage – in other words, it makes you see yourself as a woman, and you're more than ready for that. Or maybe it seems scary to you, and you're a bit worried about what will be going on with your body. Maybe you see your period as just another thing you'll have to deal with in your everyday life and you want to know the ins and outs of having it. Or maybe you haven't given your period much thought before, but as the inevitable event of your first one draws closer, you want to know what to expect and to be ready.
Whatever your reason for clicking here, there is probably at least one quiz you can take in this section that will give you the knowledge you want / need. You probably have friends who are just like you, so definitely send them here to get their own questions answered and curiosities satisfied.

Site 1 - 10 of 237 matches

First period quiz!

When Will I Get My First Period?

When Will I Get My First Period?

When will you get your first period?

ACCURATE First Period Quiz

ACCURATE First Period Quiz

The First Period Test!

When Will I Get My Period Quiz - 100% Accurate!

When Will I Get My Period Quiz - 100% Accurate!

When will you get your period?

When Will You Get Your Period?

When will you get your period?

When is your first period?

1 • 234568

Comments (401)

autorenew

Emma (64595)
48 days ago
I think I just got spotting but idk if it is spotting or not...
Urgh (53221)
49 days ago
Hey can some one send me a link of fake news?
Urgh (53221)
49 days ago
Hey dancer4life omg soooo true
Dancer4life (33697)
49 days ago
Well here’s a funny story for y’all.

I was at my friends house and I was sitting there playing Candy Crush. My level was getting really hard (I’m on level 337 btw) and I wasn’t going to pass it. I literally started crying because it was hard. Then my friend was laughing at me because I was crying about Candy Crush so I started laughing and was laughing but still crying.

Mood swings are so strange.
Sophie (14579)
50 days ago
@loulou
Just today
And now that it's the next day, it is no longer brownish, it will p on ably come back, it was like that last time
Dancer4life (33697)
51 days ago
Ummmmmm. My discharge is like realllllllly heavy rn. Last night I felt this ginormous gush that I actually thought I was my period (it wasn’t tho) Why is my discharge so heavy????
Urgh (84914)
51 days ago
Hey Sophie I would say up to 2 weeks or 1 month
Loulou (18664)
51 days ago
How long has your discharge been brownish?
Sophie (14579)
51 days ago
Help!
Discharge & spotting:
not enough discharge for a party liner most of the time but sometimes it's really bad. I've had it for 1-3 years. My discharge is now light/mid brown

Height :
4'11

Weight:
100+

Pubic hair:
Stage 2/3

Armpit hair:
A few darker strands

Sweat
Don't even get my started, I wear deodorant and baggy cloths, they stick to my body most of the time I smell like cr*p and it's like I whent in a pool with disgusting water.

leg hair:
I would shave it every 1 week to month but who gives a cr*p what others think

Bloating
Idk

💗
Stage 3, I've had them for 2-3 years
Dancer4life (33697)
51 days ago
Lol I meant a! Not a ?
Dancer4life (33697)
51 days ago
@Urgh
Congrats!!! You are sooooo lucky!!! Good luck with it? 👍🏻
Urgh (53221)
52 days ago
I THINK IDK IT IS VERY DARK
Urgh (61515)
52 days ago
FREAKING OUT JUST STARTED MY FIRST PERIOD!!!!!
I got u gurl (80474)
53 days ago
@:3
we say the volcano has erupted
lol
Girlie (86872)
53 days ago
@:3 I say shark week lol😂😂

@I got you girl that’s💗guys don’t even know what a period really even is and I hate when they say that like bishhhh wat🙄😂

Also your welcome to both of y’all😘
:3 (89876)
53 days ago
@Girlie (08692), thank you!!! you helped save my underwear! XDDD

btw when talking about periods in public me and my friends like to use japan is attacking its really weird and kinda random, i know XD
:3 (89876)
53 days ago
@I got u gurl (80474), thx soooo much!!!!
Nobody (66929)
53 days ago
@I got u gurl
Whoever that guy is, he’s obviously a terrible person. I would be super upset if that happened to me and I probably would not have taken that too well. But if I were you I would (try) just stay away from him or call him out on it!!
I got u gurl (80474)
53 days ago
@Girlie ur cold water stain removing thing actually works!!!!!!😂😂Thx😘
I got u gurl (80474)
53 days ago
Does that happen to anyone else???