How far into puberty are you?

star goldstar goldstar goldstar goldstar greyFemale
13 Questions - Developed by: - Developed on: - 14,407 taken - 8 people like it

Puberty is a big deal to everyone! For girls, it’s huge! To get a close estimate of how far in you are, take this quiz!

  • 1
    Have you received your first period?
  • 2
    How much underarm hair do you have?
  • 3
    Do you see/have any discharge(white gloop in your undies)

  • 4
    Do you have acne?
  • 5
    How bad are your mood swings?
  • 6
    Do you have hair down 👇

  • 7
    Do you tend to sweat more often, and does it stink?
  • 8
    Do have cramps below your belly button?
  • 9
    What level are your breasts at?
  • 10
    Are you excited for/ do you like puberty?

  • 11
    Why’d you choose your answer before?
  • 12
    All girls have their own schedule. These results may not be COMPLETELY accurate!
  • 13
    Have you taken a interest in boys, like, more than usual?

Comments (22)

autorenew

38 days ago
I'm so confused about puberty it's like I am going crazy for boys which i used to be a sweetheart I'm wanting to kiss them is the even normal? Also I hate period s tuff I hate puberty lol I'm kinda got my first period and im kinda sort of embarrassed to ask questions to my mom🤔😂
38 days ago
1 year and a few months so right! Btws I have period at a pretty young age so lol I'm awarkd! Great job quiz creator!🍕
53 days ago
6 months in? lmao i've been going through puberty for more than 3 years
70 days ago
yeah uh for the boy thing. they're all 2d if that counts but i think i like girls more
118 days ago
Ps: 2 months ago I was completely flat and had no signs of puberty and now i’m a hairy freak with 🐤 and a big butt can someone please tell me it’s normal to develop so fast
118 days ago
what’s happening to me?? Im 13 and have been in puberty for 2 months:
breasts: dd cup huge nipples almost full
period: have had 1
butt: big and round
pubic hair: fully grown bush with hair completely covering the sides of my privates
and my butt is hairy
discharge: often
interest in boys: none
armpit hair: full
leg/arm hair: very little
my parents won’t let me shave and my 🐬 hurt so bad someone help me!!
137 days ago
IM A YEAR IN AND DIDNT KNOW I WILL GET MY PERIOD SOON? SHOULD I BE SCARED OF IT AHHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HELP MEEEEE
207 days ago
Hi anyone wanna chat?
238 days ago
@animallover, you are probably going to get your period soon
246 days ago
Can some one estimate me plz and thank you

Age weight and height: I'm 10yrs old and I weigh 81 pounds and i'm 4'10 I've been in puberty for 2yrs

Discharge: a large amount everyday it is sticky and kinda stretchy .
Idk when my mom got hers. I've had it for 8 months

Breasts: I wear a training bra but I fit into a A bra

Pms: I get mood swings all the time and Soooooooo many cravings . I get lower back pain and like a straight line of pain. In my abdomen and head aches .

Hair: I've got almost full pubic hair and full arm/leg hair a good bit of armpit hairs and I have to wear deodorant .
I have to shower everyday . Thanks 💜
322 days ago
I don’t really understand this quiz it asked me if i had my period and I said yes but in the results it said I didn’t have it yet and I understand it might not be that accurate and it might be more accurate for other people but I know I am farther along than a year but thanks anyways
343 days ago
@no, okay? We didn't need THAT much info lol
354 days ago
I have my period and everything that comes before but I don't have any hair down there because I shave everyday and for the boys thing, people might be lesbian, I also got a few months to a year for how long I've been going through puberty but I have been going through it for 3+ years, just wanted to take a test.
445 days ago
I've gone through or am in every stage of puberty except my period.
512 days ago
This gave mo lots of help thanks
667 days ago
It said I haven't received my period but I have XD
675 days ago
That's accurate 😂
689 days ago
Zee: didn’t you say that you just got breast buds?
695 days ago
I like this but I started puberty about 5 years ago! This said a year!
697 days ago
This is super accurate quiz