First period, when? {girls only!}

star goldstar goldstar goldstar goldstar greyFemale
11 Questions - Developed by:
- Developed on: - 22,489 taken - User Rating: 3.8 of 5 - 10 votes - 3 people like it

Well all girls do eventually get theirs but some girls wonder when? If that is you this is the one for you! Remember this is only an estimate because it may come earlier or later!

  • 1/11
    Do you wear a bra?, if so what size?

Comments (70)

autorenew

91 days ago
Audrey I would say 4-6 months
101 days ago
Pls do meeeeeeeee
I'm 11 and I'll be 12 in August
Discharge: Clear and heavy ish
Hair: ⤵
Underarms: Getting thicker, I shave
Legs: super thick since 4th grade, I've been shaving them for about a year and a half
That area: almost black, thick ish, starting to curl
Mood: I am always hungry (idk if this is a mood thing but whatever), I am so moody
Cravings: I always want junk food
No spotting
I grew an inch or two this year
70ish pounds (I am tinyyyyyy)
Somewhat painful cramps once or twice a month
Breast stage: 2 or 3 I think... I am in the middle, my breasts are starting to become triangular
Acne: very minor, a few pimples here and there
Crush: yesss but they don't know I exist even tho we had a few classes together in 6th grade :(
Height: (again im tiny soooo) 4 foot 8 I think
Hips: I wish but I will forever be rectangle shaped
I have been sweating more and deodorant doesn't help
I have been in puberty for about a year
313 days ago
im literally just going round these quizzes cuz im bored lol but I hoped that helped at little although I know its not great
313 days ago
Macy - ill start by saying as unhelpful as it is its hard to guess because everyones body is different and no one can really predict it but probably within a year.
good luck and don't stress about it too much it will probably stake when you least expect it :)
326 days ago
Pls estimate me

I’m 11 and 8 months

Discharge: clear and in small streaks

👇🏻 hair: sort of starting to curl, almost black

Leg and arm hair: getting darker and more noticeable

Mood: I want food- IM SO MOODY

Cravings: Gummies, Milk Duds, Won Ton soup, cheese, sometimes I lose my appetite tho

Cramps: in lower abdomen OWWW

No spotting

Grew 2 inches this year

77 lbs.

Acne: omg make it stop my nose so oily and bumpy

Breasts: stage 3 I think? Every test I take is not accurate for the options of breasts. Mine are round but triangular at the same time, nipple is putting out

Pls estimate me and ask if u need more info
509 days ago
Also I have taken lots of quizzes some say 0-2 weeks some say 1-8 months can some one average it out for me or give a proper estimate?pls and thxx
509 days ago
Please do me!
Thank you!

Your age: turned 12 like a month ago
Mom and/or female relative's age when she got her period: 12 turning 13
Breast stage:3 or 4
Cramps: you can answer the below 5 questions (including this one) with yes or no, if it is a yes, please add since when and how regularly, for example: Cramps: yes, have been getting it from 4 months ago, have it once a week. :yes mabey once every 2 weeks
Acne breakouts: Not really I have acne tho
Bloating: IDK
Mood swings: Yes every week
Spotting: No at least i dont think so, my undies are dark red soooo
Discharge: please answer the below questions with what colour and consistency (amount):Watery whitish clear Should prob wear pantyliner or sm
Armpit hair:Black Lots
Leg and hair arm: Black lots
Public hair (hair down there): Blackish Brown lots
Height: 4 foot 8 inches
Weight:89 pounds
Hips: (how curved are they?) Quite curvy
Do you have a crush or a girlfriend/boyfriend: Yes a huge crush
512 days ago
I already got mine and it told me 5-6 months. Just testing-
525 days ago
hiiii
pls estimate
cramps : yes around 10-11 times a month
discharge : 5-7 times a week had for 9 mnths or so
acne and breakouts: no have a few spots on faces tho like 2-3
mood swings : not so much but i have become way more sensitive like i cry for very small things
cravings : yes a lot i can't spend a day without shoving a spoon of nutella down me throat
hair on legs and arms : dark and long but not yet curly
pubic hair : long black and curly but not filled out till thighs
spotting ; nope but i had once a pinkish discharge
height : 5 feet plus a few cm ( i had measured last mnthand i have grown a few cm)
weight : kinda under weight 35 kgs
hips ; idk i am thin so my hips kinda look big always comapred to my weight ig
crush : ohh yess huge crushhhhhh on a real life person
age : 12
when my mom got her period: idk i live in a house where these things are tabooed so can't ask
boobies : stage 2.5 ig triangular in shape starting
bloating : nah
have been sweating a LOT can't live without deo
sometimes get butterflies in stomach for no reason (like clearly no reason) it's ok i hope
my discharge has kinda reduced
also my 🦄 sometimes gets wet when i think of my crush.... (ik it's not pee)
AND AM SUPER EXCITED FOR MY PERIODSSSS!!!!
also shaved my arm pit once pls helppppp
529 days ago
@Daisy

you have about 0-3 months right around the corner good luck
529 days ago
Hiii can someone estamate me

i am 11

my bo obs stage 3 ( I wear a training bra)

I have cramps like once a month or twice

I am 4.4 (ik i am short :c)

i have lots of discharge

i have thin black armpit hair

I have black curly hair down there

I have thin brown/ blond leg hair

if u need more info just ask!!
564 days ago
0 to 2 months
580 days ago
oh and I've had tests that say 5-8 months or 4-6 months. sometimes even a few weeks or 1-3 months! I'm so confused, so someone plzz help me!! thank you!
580 days ago
Can someone etimate me???

I'm 13, mom got it at 14

Shave my legs and armpits once or twice a week(also a lot of ARM hair). recenty got this abt 6-8 months ago.

Hair down there- A LOT almost fully developed (had this for about 1 year or more)

tender breasts, STAGE 3ish, i wear a bra but just an A cup

discharge- EVREYDAY but not too much (i dont need pantyliners) white color (for 1 year or more)

cramps- sometimes, but if so not very long and only slightly painful

NO SPOTTING

growth spurt- i recently just grew 4 or 5 inches in the past year!

abt 110 pounds

I CRAVE SWEETS AND EAT A LOT OF CHOCOLATE! and just crave random things

mood swings- EVERYDAY...like an emotional rollercoaster

I REALLY WANT MY PERIOD (started puberty abt 2 years ago)
595 days ago
I don't trust maybe coz i took ten and say same thing 😬
769 days ago
I think you did a good job your first time. But some people and girls dont know when there mom or female relitive got it, so add an i dont know or something. thanks!
813 days ago
I did it test and got 3-4 months. Thing is I already have mine 😶
Don’t trust this fully
(I did it for me)
965 days ago
i took one test and it said 1-7 weeks and this one said "Are you sure you have not got it yet? If not then you have not got very long according to my calculations. My guess is 1-2 months or less. Have fun being a woman! Remember this is an estimate not reality. Profile A"so it shouldn't be to long but these test aren't always correct here is my info someone pls estimate me
i am 12 years old will be 13 in june
i started puberty about 2 1/2 years ago
i am 5'3
hair down there is completely full ,dark .and curly
i have mainly blonde underarm hair
i have shaved for about a year now
i fit size 38 a cup size bra
i am 82 pounds
i have cramps almost everyday
pimples not every were but there still there
alot of mood swings
definitely been craving junk food a lot
ive had discharge for 1 year ive had pinkish looking spots appear but then a couple days they disappeared and never returned
i am extremely tired but can't fall asleep
i wear deodorant but i still sweat through my t-shirts and i switched to dove and i still sweat through and i
during the summer i grew about 4-5 inches and im still getting taller but have slowed down
1454 days ago
some quizes say 1-3 months and some say up to a year, I am so confused plz estimate me
I am 12
I am 5 foot 3
my pubic hair is from thigh to thigh, curly and bushy
I have a fiew dark armpit hairs
I want to shave my legs but dont know how to tell my mom
I can fit a b cup
I have a LOT of blackheads and a fiew pimples
I have been really tired lately and have been a bit sick, I've had a fiew cramps a week, have been really moody lately, have been craving sweets
My panties have been starting to be stained yellow like 6 months ago, I started getting discharge about a week ago
I have been swetting a lot more lately, even when it is cold, I HAVE to wear deoderant or else I smell terrible, I HAVE to shower every day or else my hair gets very greasy
1637 days ago
hai guys!!!
Breasts: i’ve been developings breast for about three and a half years but it’s still kinda small, i fit a cup bra
Vag hair: a lot, curly dark, thigh to thigh
Armpit hair: getting more and more, curly and dark
Sweat: literally all the time and it stinks, I even sweat thru my deodorant and get sweat stains ewww
Discharge: every day, i’ve been wearing pantry liners for like one year, but these few weeks it soaked through my panties (ewww)
Spotting: i saw pinkish gooey substance a few days ago, and today when i wiped i saw it again!! but it’s not my period
Cramps: every day!!!! it’s so pain someone help me!!!! (plus i recently have so much pain in my pelvic area)
Bloating: YES OMG
Cravings: i crave so much food
Height: 165cm!!!And I had a growth spurt of 5 inches a year and a half ago
Weight: 55kg
Moodiness: oml so much!! I go from happy to annoyed to happy so quickly ugh
My age: turning 15, been in puberty since 11