100% Accurate First Period Quiz - When will I get my first period? 💖

Either you can't wait or you are scared of the day. Be assured that no matter the reason, knowing roughly when your first period will arrive, will help you immensely! That way you can prepare and be ready when it happens. There is nothing to be scared of, there's only preparation.

This first period test is meant to help you get an idea of what's to come and when it's gonna come.
Take this 'When will I get my period for the first time?' quiz now.

  • 1/18
    How old are you?
    How old are you?

Comments (399)

autorenew

3 hours ago
im not allowed to date til im 18 tho 😭
3 hours ago
https://www.pinterest.com/pin/4051832977 26382118/ kinda like this but darker
3 hours ago
and he has blue eyes 😩
3 hours ago
https://www.pinterest.com/pin/7479494506 04029559/
3 hours ago
his hair looks like this but its like honey blond
3 hours ago
im trying to not catch feelings for a boy at my youth group but hes rly cute and hes quiet oml im loud asf and im literally dying rn but i think he likes someone else tho its a cruel exsistence hes so d^mn fine tho i hate this but wbu y'all
3 hours ago
sadly yes
5 hours ago
Hi guys any hot boys (or girls) In you life rn
9 hours ago
Lucky
10 hours ago
Hehe detention doesn’t exist here 👺👺
10 hours ago
Oh no ur knuckles are showing detention for you maam
11 hours ago
Ah yes ofc “Oh diddly doo Mary, you scandalous woman, showing your BARE ANKES and collar bones here, you have no shame!”
11 hours ago
Oops I said bltch and it censored it 🤭🤭🤭🤭
11 hours ago
Btw guys sometimes my name will start with a capital sometimes it won’t bc on my iPad I have outocorrect on but on my phone I don’t and I text on here on both. Also @avangeline yup my old friends from primary school go to schools that won’t let them wear ripped jeans bc apparently kneecaps are hot and sexy and we’re like kNeECaP 🌻
15 hours ago
K Zara thx I will
15 hours ago
uh im a man and it siad now
17 hours ago
bro I didn’t put anything bad there 😭
17 hours ago
@zara

my school has such 👮ic rules. we can’t even show our shoulders cuz they think “oh your shoulders will be to distracting” like what? they’re acting like are shoulders are sexy-
19 hours ago
Ik this sounds stupid, but just be youself. If he likes you, he likes you for who you are.
20 hours ago
It’s just akward talking to him because hee knows that I like him he is so nice tho