When will I get my period? (accurate)

star goldstar goldstar goldstar goldstar greyFemale
15 Questions - Developed by: - Developed on: - 738 taken - 5 people like it

Every girl from the ages of 8-15 starts to wonder "when am I gonna get my period?" Well, I'm here to help! Just take this quiz and get an accurate estimate for when your period is coming!

  • 1
    How old are you?
  • 2
    How long have you had puberty?
  • 3
    Do your friends have their periods?

  • 4
    Have your breasts started developing?
  • 5
    Do you have discharge?
  • 6
    Do you have mood swings?

  • 7
    Do you have hair down there? (Pubic hair)
  • 8
    What about armpit hair?
  • 9
    And leg and arm hair?
  • 10
    Have you had food cravings?

  • 11
    Have you had a growth spurt recently?
  • 12
    Have you had cramps?
  • 13
    Have you been extra lazy recently?
  • 14
    How many of these symptoms are you experiencing?

    1. Cramps
    2. Mood swings
    3. Lower back pains
    4. Headaches
    5. Laziness
    6. Upper leg cramps
    7. Cravings
    8. Spotting
  • 15
    When did your mom, grandma, or aunt get her period?

Comments (10)

autorenew

7 days ago
Hey can someone estimate me????

Im 11 almost 12 and 4'11

i weigh 78 punds

I do get discharge sometimes

mom got hers in 7th and im in 6th

no cramps and some acne

I crave peanut butter and pickles alot

mood swing everyday!!

Im very tired and lazy its 11:19 at school rn!!!

Stage 2-3 in breasts

lots of pubic and armpit hair
32 days ago
Hey Jocelyn! Trust me, i’ve had my period for 4-ish months and my first one was super super light. I even questioned if it was even my period or just brown discharge, but I did research and talked to a guardian and I figured out that it was normal. But now my flow is pretty heavy, so watch out! Haha. But anyway you’ll be just fine :)
36 days ago
had my period for 3 years, i just wanted to take the test lol
uhh
yeah good job woo :)
14 1/2 btw, if that matters
38 days ago
I’m 11 1/2

I’m moody, I’m having mild cramps, discharge is sticky and white, I’m lazy and tired, pubic hair but no armpit hair, breast stage 3 almost 4, and I’m actually craving some soup rn lol

When am I getting my period?
42 days ago
Oh thank you! I was so worried. (Btw I am 11. Is that a normal age?)
43 days ago
Jocelyn that's normal for a first period actually HEALTHY so be glad!!
43 days ago
Hi! I’m really scared. I got my period yesterday, and the blood is brown, and i have a very light flow. Plz help!
49 days ago
0-5 months! It's coming VERY soon! You might want to bring a pad and an extra change of underwear with you just in case!

Probably accurate. I've had my period for over a year now. And they suck. And boys make fun of you for them. Not fun at all.
49 days ago
@Bethyy1231 I tried to make it as accurate as possible! I based all of the results on your answers to the questions! I'm sorry if you didn't get the answer you were looking for though :)
52 days ago
I don’t think this is accurate because my doctors said I still have a WHILE and I got 0-5 months