LGBTQ Pride Flag Quiz

star goldstar goldstar goldstar greystar greyFemaleMale
14 Questions - Developed by:
- Developed on: - 21,686 taken - 39 people like it

LGBTQ quiz, medium difficulty

  • 1
    What's this flag?
    What's this flag?
  • 2
    What's this one?
    What's this one?
  • 3
    What's this flag?
    What's this flag?

  • 4
    This one?
    This one?
  • 5
    This flag?
    This flag?
  • 6
    This one?
    This one?

  • 7
    What's this flag?
    What's this flag?
  • 8
    And this one?
    And this one?
  • 9
    What's this one?
    What's this one?
  • 10
    What this flag?
    What this flag?

  • 11
    And this?
    And this?
  • 12
    Almost done?
    Almost done?
  • 13
    This one?
    This one?
  • 14
    Last but not least, whats this flag?
    Last but not least, whats this flag?

Comments (56)

autorenew

17 days ago
I don't know any. I don't know if I should care about the flags. I do respect tho.
29 days ago
14/14 yay (i totally didn't redo it)
41 days ago
Lol I want to know what the poly lesbian flag looks like! Thats my flag but idk what it looks like ughhhh!
60 days ago
Where’s the bigender one? :’)
70 days ago
Don’t use lipstick lesbian flag but I got 13 outta 14
98 days ago
wrong lesbian flag :(
177 days ago
i got 14/14!!!!!!!!!!
196 days ago
YOU GOT 14 OUT OF 14 AND YOU DIDN'T HAVE TO THINK ABOUT ANY YOU JUST CLICKED ON THEM WITH NO HESITATION LOVE XENO CHESTER 😘🏳‍🌈🔯🕎✡♠
203 days ago
you spelled poly wrong and put the transphobic lipstick lesbian flag:(
207 days ago
7 outta 14 ladsssss i rule🏆
211 days ago
I am Lesbian and Non binary
215 days ago
any lgbtq+ members who wanna talk?
224 days ago
@djdhdsh They did more wrong.
224 days ago
Oh you also spelled “Poly” wrong
224 days ago
Oh also the Lesbian flag is supposed to be lighter, as an sunset color. It is a darker color than sunset.
224 days ago
They don’t even know what they Gay flag looks like, I know it’s commonly seems as the rainbow flag. Buuuut, it’s the LGBTQ+ flag INSTEAD of the GAY flag. Breh, please do research before making these kinds of quizzes. Sincerely, a Transgender male.
263 days ago
yo calm down all they did was spell poly wrong
310 days ago
okokokokokokk
310 days ago
Lesbian and Gas flag is wrong, the gay flag looks different, please Google the flag, and the lesbian flag should be the sunset flag, the lesbian flag used in this is offensive and invalidates transgender/nonbinary/genderfluid etc, lesbians, the gay flag is actually the lgbtq community flag. Thanks for reading
321 days ago
Well I got 11/14 lol. Yes, I am part on the LGBTQ+ community(lesbian). I find that the she/they/it pronouns fit me best. Still haven't told my parents i'm lesbian yet *nervous*