Dose he like you?

star goldstar goldstar goldstar greystar greyFemale
15 Questions - Developed by:
- Developed on: - 25,924 taken - User Rating: 2.8 of 5 - 16 votes - 28 people like it

I can imagine how you feel. All the wondering if he feels how you feel. Fear not this quiz will help!

  • 1
    Do you like him?
  • 2
    Do you find him staring at you?
  • 3
    Are you friends? (Best way to start a `ship with a boy
    ) girl test only

  • 4
    Do you think he likes you?
  • 5
    Be honest do you have a chance?
  • 6
    Who starts the conversation between you two?

  • 7
    Eight more questions
  • 8
    Do you have a lot in common?
  • 9
    Do you have his number
  • 10
    5 more questions all answers are the same

  • 11
    Are you a stalker?
  • 12
    How old are you apart?
  • 13
    Bye
  • 14
    Do you talk?
  • 15
    Did you like my test?

Comments (14)

autorenew

112 days ago
Lol thru out that whole quiz my battery was 18% (my lucked #) & turned to 17% right after I finished— my results say he may like me, but doesn’t know if I do back.. we’ve only talked over text once & nothing else sooo what do u think?? Also I’ve liked him for a couple years now & all my friends say he’s ugly & that I’m too good for him but how could they possibly know? ):
137 days ago
"How far apart are your ages?" I put "same" literally. we were both born in the same, month, day, and year, it was 9:15 am and he was 9:30 am, ahhh I rlly like him and it hurts idk why lolol
145 days ago
😍 HIS FRIEND JUST TOLD ME HE LIKES ME BACK AHHH OMFG
148 days ago
MY ENEMY IS IN LOVE WITH ME?!! NUH UH
152 days ago
Yay he LOVES me!!!!! Me and my BFF's kinda had a feeling he likes me back cuz he was showing like all the signs. I'm so happy! :)
204 days ago
The question "How far apart are your ages?" I did "same" and I meant it! We were both born on the same , month, day, AND year, I think the same hour 22222!! We are LITERALLY the same age!
210 days ago
YaAaAaAaAaAaAaAaAy!!!!! He loves me back (;
237 days ago
No-
NOOOOOOO he likes me.... but thinks we only wanna be friends. WE'VE KISSED B4
250 days ago
He likes me, but he thinks I just want to be friends with him. I'm pretty sure I'm gay so its fine with me. Our zodiac are really compatible so, maybe someday I'll change my mind.
257 days ago
@Nicole Blankenship If he is that much older than you, he could be a child predator. I'm not saying he is, just be safe, okay?
445 days ago
HE LIKES ME!!!!!
100%
YAY 😁
592 days ago
Omg I am 12 and he is like 16 he likes me
829 days ago
Hi it's me again and I am sorry to everyone that read that😅😂
863 days ago
OMG really😳?! He is like 14 and I'm like 11😭 omg well I do act older and look it to 😅omg and I like him to well I guess I have to be 18 and him 21 before we can date😓