Do I Like Him? Quiz (Accurate)โค๏ธโ€๐Ÿ”ฅ

"So there's this guy..."
We all know how it starts, don't we? But we rarely know how it ends! The secret ingredient to figuring that out, is knowing yourself and how you feel about a person. That is the hardest part. But it is crucial and you are here to shed some light into the darkness that is the question: Do I like him or the idea of him?
Well, be honest when you answer the following questions, and you will get to the bottom of it!

So take the 'Do I like him or the attention?' quiz now.

  • 1/15
    Are you friends with him?
    Are you friends with him?

Comments (399)

autorenew

4 days ago
hiiiiiiiiiiiiiiiiiok
5 days ago
Hi... @Sharklover. Hi.
5 days ago
Hi! I'm new here and wanted to say hello.
6 days ago
Yes Caroline I swear!

@nessi yes we have actually. Here if for advice.
6 days ago
yall did anyone take this to see if they still like someone
6 days ago
haha yeahhhhhh. people are o dumb i swear
6 days ago
I know ๐Ÿ™„ like Caroline you know I play around like that ๐Ÿ˜’๐Ÿ˜‚๐Ÿ’€๐Ÿ˜ญ I swear like ๐Ÿ˜’๐Ÿ™„๐Ÿ˜—โœŒ๐Ÿป girl bye
6 days ago
wow yall are really fighting on here lol
6 days ago
I joke around like that ๐Ÿ’€ you wouldnโ€™t get it ๐Ÿ˜—โœŒ๐Ÿป but like I said sheโ€™s like a sister. So you should just sit down ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ญ๐Ÿคš๐Ÿป I apologize ๐Ÿ˜—
6 days ago
dosent sound like it not gonna lie. shes happy dosent matter
7 days ago
Iโ€™m joking ๐Ÿ’€ yโ€™all canโ€™t take a joke ๐Ÿ’€๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚
7 days ago
literally stop. who cares if she has a boyfriend its her life.
7 days ago
Iโ€™m 11 thank u very much and heโ€™s the one who asked me Alex. Imma be 12 in exactly 1 month from today
7 days ago
janjdnsjdns ive been single for all my 14 years on this planet like thatโ€™s the saddest thing:โ€™D
7 days ago
broo i just read ur comment and what ppl have bfs in gr6 WHAT-

(btw same person different device)
7 days ago
Omg! Yay! Also how does a 11/12 have a bf and I donโ€™t smh ๐Ÿ˜”๐Ÿคš๐Ÿป
7 days ago
hiii idk whats going on but ayyy im only a year older than u
7 days ago
ALSO WELCOME @namii!!!
7 days ago
Me getting mad that she has a manz I donโ€™t even tho sheโ€™s in 6th grade and Iโ€™m in 8th ๐Ÿ˜”๐Ÿ’€๐Ÿคš๐Ÿป
7 days ago
what is going on here ๐Ÿ’€๐Ÿ’€