query_builder

You have started a time-based quiz! Pay attention to the displayed countdown.

Does he like you, and what is his name?(Girls/Teens)

star goldstar goldstar gold greystar greystar greyFemale
10 Questions - Developed by:
- Developed on: - 16,049 taken - User Rating: 2.6 of 5 - 7 votes - 18 people like it

This quiz will tell you if your crush likes you, and a guy that may possibly have a crush on you! I hope you enjoy! Best wishes!

  • 1
    Does your crush ever look at you?๐Ÿ˜
  • 2
    What is you and your crushes relationship like now?
  • 3
    What do you look for in a guy?

  • 4
    What letter does your crushes name start with?
  • 5
    Does your crush talk to other girls a lot?๐Ÿ˜
  • 6
    Have any guys liked you recently or in the past?

  • 7
    What are most attracted to?
  • 8
    Just curious are you enjoying this Quiz!
  • 9
    Do you try to flirt with your crush? If so, how? And does he flirt back/ how?
  • 10
    Do you think I will get this correct?

Comments (37)

autorenew

49 days ago
I mean my crushes names is kinda rare so maybe were meant to be โค๏ธ
49 days ago
That was close his name is severen ๐Ÿ˜ณ
241 days ago
WRON, WTONG, WRONG, FEKING WRONG
272 days ago
i have no idea with this quiz my crush name is wrong -_-
419 days ago
The name was worng but I got Leo and his twins name is Leo
548 days ago
I got austin! And there is a boy at my school who i absolutely like soo much and his name is austin. It says he likes meee.
593 days ago
1) it's wrong 2) this quiz was made by like an 11 year old ๐Ÿ’€
671 days ago
i know whos name is alex and tyler and they are discauthing T-T brien aithen jose too. WAIT ๐Ÿฌ JOSE JOSE!?!?! MY CRUSH WANTS TO CALL HIM JOSE AND THATS HIS NICKNAME NOW ๐ŸฌFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
737 days ago
pfft one of the names was my crush last year haha. not what I was looking for, but oh well. (old crush was roman). current crush is evan, and ig that's close enough to eli
787 days ago
They got it wrong ๐Ÿ˜ญ
846 days ago
Omg it says my crush likes me! Today was the first time we've had a convo and he was really nice to me, and when we had a break from what we were doing, he sat next to me.
896 days ago
This Is CRAZYMy crushes name is Alex and I got Alex!!!!!!!
915 days ago
bruh that is ON POINT.

but now im scared cuz i know 2 romans and a parker. and my little sis knows a chase... is that bad lol
934 days ago
Thiago is close enough to theo... Right?!
938 days ago
Derek is close enough to Daniel right? Right?!
952 days ago
I didn't see the name of my crush, but... The interesting thing is that if the letters in one of the names I got were slightly rearranged, it would be his name!... "Randy" was included in the list of names(my crush's name is "Ryan")... Also, I didn't like the "friend zone" part, but it may be be accurate(shrug/slight disappointment)...
1123 days ago
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiii
1259 days ago
OMG!!!! I already knew my crush liked me, but still Iโ€™m happy, and one of the names it said was him!!! ๐Ÿฅณ๐Ÿ˜Š
1367 days ago
OMG! I GOT CHRIS! MY CRUSH'S NICKNAME IS CHRIS! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
1427 days ago
Oh my goshness one of the names of boys who like me according to this test was Brady. I know no one called Brady but my crush who likes me is called Brayden