Are you a heartbreaker?

star goldstar goldstar goldstar gold greystar greyFemale
10 Questions - Developed by: - Developed on: - 103,862 taken - User Rating: 3.6 of 5 - 11 votes - 17 people like it

If you get a lot of points, you're a heartbreaker! If you get low points, you're a steady girl.

  • 1/10
    Have you ever liked someone while you were dating someone else?

Comments (29)

autorenew

2 days ago
yeah am not a Heart Breaker :):)
18 days ago
I AM HEARTBREAKER
๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”
and I break hearts
25 days ago
So I'm not a heartbreaker yeah right my favorite songs are about broken hearts and breaking hearts plus I know a total bully and my mission is to break his heart ๐Ÿ’”
51 days ago
well my ex is a heartbreak and he got it from his mother maybe his mother should showw his A LITTLE RESPECT!
51 days ago
Im not a heart breaker am loyal haha, back then i was one because i wouldnt care i would have careless about boys :)
185 days ago
fault not could sry
185 days ago
i got heartbreaker i cheated on my boyfriend like 100 times and its not my could I am a heartbreaker :I
185 days ago
I am a heartbreaker
239 days ago
So on the quiz I got nowhere near a heartbreaker but ebb when I get bred o flirt with a guy a lot and then get him to ask for my number, Iโ€™m always pretty sure I have a crush on them but when they tell me they like them I say I like them to but I donโ€™t want to date yet, and then Iโ€™ll let it continue for a week and then say actually I donโ€™t wanna date.๐Ÿ˜ฌ sometimes I flirt with other boys at the same time too. Iโ€™ve never cheated or anything but I just flirt a lot and I not super pretty Iโ€™m only 13 and Iโ€™m like mildly pretty and I dong wear makeup
299 days ago
I used my friend I have slight feelings for for this lol. Only problem is, my friend is a girl
472 days ago
What if you like girls?
622 days ago
Iโ€™m just kinda gay so tf
806 days ago
r*-------------------------------------- --------
806 days ago
Im a nasty heartbreake ;-; :P :D
863 days ago
Heartbreaker,like I knew that?
866 days ago
But what if your a lesbian tf
905 days ago
No offense (I looked back and thought the Emojis might be a bit much)
905 days ago
Oh heck no! Don't be his girlfriend or even his friend. I would just start a vendetta (grudge) against him. 'ight? I'm so bad at relationship advice (I think) ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
926 days ago
Spelling mistake, * congrats
926 days ago
Contests! You are NOWHERE NEAR being a heart breaker. Your boyfriend is super lucky!!!

You bet he was
Then he became selfish and became a traitor to friend and family. Would you be his friend or girlfriend anymore?
Somebody pls answer when you read thisI kinda miss him