Do guys like you?

star goldstar goldstar goldstar goldstar greyFemale
20 Questions - Developed by: - Developed on: - 101,089 taken - User Rating: 4.2 of 5 - 14 votes - 15 people like it

This quiz is made for those girls that can't understand if they are the kind of girl that guys will date

  • 1/20
    Do guys often come and talk to you or are you the one that is always starting the conversation?

Comments (59)

autorenew

14 days ago
90% of the guys like you! Good job girl, you are a very funny flirty and beautiful girl which nearly every guy would like to date or pass time with. Just be careful to choose the right guy and always be yourself.LOL did not expect this tho.
39 days ago
i only love one boy and i will always love the same boy he is my bf
58 days ago
70% hooray I'm not doomed
I'm still not changing boys
110 days ago
70%? Didn’t expect that tbh. Pretty much thought I’d get a 0. Literally put idk for most questions which had idk, that’s how clueless I am.
128 days ago
Well well 25% of the guys are into you.. You may need to improve with your flirting skills or maybe just be more aware of what guys think of yo. But remember you should always be yourself if you really want someone to fall for you! lol im pretty sure thats a nice way of saying that they don't like me. but thats good cause im lesbian.
178 days ago
Do guys like you?
90% of the guys like you! Good job girl, you are a very funny flirty and beautiful girl which nearly every guy would like to date or pass time with. Just be careful to choose the right guy and always be yourself.
Do guys like you?
90% of the guys like you! Good job girl, you are a very funny flirty and beautiful girl which nearly every guy would like to date or pass time with. Just be careful to choose the right guy and always be yourself.

This is what I got I do love my guy friends!!
186 days ago
hi
203 days ago
70%.
What..? I was pretty much expecting a 20%. I’m surprised.
236 days ago
i got 90% lol XD
263 days ago
I got 50%%%%%% ????????? How I’ve never had a boyfriend and guys don’t talk to me also who is doing online boy quizzes because they so bored! I need a boyfriend omg!
349 days ago
I JUST GOT 100%%%%%

YAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
378 days ago
hiiii
494 days ago
bbvvvh
543 days ago
Well, I have quite a few friends that are guys. (2 I consider best friends) I am not a flirty type, so those kinds of questions did not resonate with me. I still got 90% of guys. I dunno, I don't know what guys would see in me. I am not all that attractive. (My female friends think I am the least attractive out of all of us, and they both have low self esteem!!)
582 days ago
I hate talking to boys there wierdo's and i dont like them so therefore as i dont talk to them i got a 70%
784 days ago
So like what percentage is this?

WOAAHH guys are totally into you! You are a girl that can attract every kind of guy, from the ugliest to the hottest guy, you just need to decide which guy is the perfect one for you. You amazing? Yes you areeee!

I'm really confused
826 days ago
MY GUY i got a 90% and everyone keep sayin deex boys like me in shii but cmon now lets be honest here bu then again it could rlly be tru and shoo im finna cough me up a snac
867 days ago
Not good I got a 90% and uhhh IM A FREAKING LESBIAN, I TOOK THIS TEST ONLY TO FIND THAT IT WAS A 0%
887 days ago
pretty good i got 70%
1053 days ago
That was actually kinda silly no offense but I didn't like it u should have added more stuff