How good are you in Minecraft?

star goldstar goldstar goldstar goldstar gold greyFemaleMale
10 Questions - Developed by:
- Developed on: - 16,422 taken - User Rating: 4.4 of 5 - 11 votes - 33 people like it

This test will tell you how good you are doing in Minecraft. Not by true or false questions, but by having situations.

  • 1
    What do you do when you first spawn in Minecraft? (this is going to get a little harder, and you will decide what to do and most answers are not right you wrong... kinda.)
  • 2
    You see a tall, dark creature. What do you do?
  • 3
    You decide to fight zombies. What do you use?

  • 4
    What about skeletons?
  • 5
    Your surrounded by spiders! What do you do? (they are about 10 blocks away from you but you are still surrounded.)
  • 6
    A creeper is heading towards you. act!

  • 7
    You see the end portal. Do you get in? what do you bring with you?
  • 8
    (This content is Minecraft fiction but let's say it's true for Minecraft.) You figure out you and ONLY you can fight a user, and if you win, the world will be saved. If you loose you will die and the world will be destroyed. You going?
  • 9
    You've defeated the enderdragon and return home! What do you do now?
  • 10
    What do you think you score will be?

Comments (29)

autorenew

259 days ago
You're awesome at the game. Sorry if this was way easy for you. But weren't some of the questions hard at least a little over what to decide?

Rank: diamond
Level: champion
Nice quiz tho it was too ez for me :)
341 days ago
Rank: diamond. Level: champion. Cool, kind of expected since I’ve been playing for over 5 years tho. Nice quiz.
668 days ago
Hmm.... You're awesome at the game. Sorry if this was way easy for you. But weren't some of the questions hard at least a little over what to decide?

Rank: diamond
Level: champion.
Nice, I have been playing for seven or eight years
679 days ago
Hi. After beating the Ender Dragon, I’ll probably get Netherite Armour. Or I already have it. Then wither. But I play on servers... still Diamond rank. Not bad... I guess... is there Netherite Rank?
737 days ago
I do NOT like TNT! I am a pacifist and would never expose myself or my friends to that level of treachery!
794 days ago
Dang I thought there would be questions about redstone circuitry. The test would have been even better if it had that :)))
846 days ago
helloooooohelloooooo(efuchsia))
846 days ago
rank diamond level champion
852 days ago
But i wanna be a noob ;-:
852 days ago
Rank: diamond
Level: Champion
874 days ago
rank dirt level leather im the best
874 days ago
Im NoOb123 HaHaHa IM LEARTER
874 days ago
rank gold level pro im a pro i love minecraft
1166 days ago
I hate TNT alot quiz
1221 days ago
RANK:DIAMOND
LEVEL:CHAMPION
1245 days ago
Rank:GOLD
Level:PRO
It's true...
1248 days ago
I got Pro even though I make bedrock houses
1252 days ago
Wow. IM A PROOO
1261 days ago
Rank: DIAMOND
Level:CHAMPION
1274 days ago
I'm looking for the answers to the questions.