Am I Pretty? (Scale of 1-10)

A test to see if you're pretty or not. So much emphasis is put on these things, and it's hard to look at ourselves objectively - so I created this little quiz to help out. Take it now, share it with friends, and find out how pretty you truly are. Please remember that beauty is in the eye of the beholder.

  • 1
    What is your current hair color?
    What is your current hair color?
  • 2
    What is your eye color?
  • 3
    What is your personality like?

  • 4
    How big is your circle of friends?
  • 5
    Has anyone commented on one of your features? If so, what?
  • 6
    What does your usual daily outfit look like?

  • 7
    Do you wear makeup?
  • 8
    At its best, what is your hair usually like?
  • 9
    How is your smile?
  • 10
    Do you love yourself, and are you happy with your natural look?

Comments (155)

autorenew

4 days ago
I know it’s rigged but it made my day
9 days ago
This is sweet, I just came here for laughs but I’m sure to some people that’s what they needed to hear!
16 days ago
i haveheterochromia so what should you consider my eye color to be (it is ugly tho) the middle of my eye is brown and the outside and rim is blue (weird right :- . )
23 days ago
I know it’s rigged but this made me feel really happy :) thanks
23 days ago
Thank you so much ik its rigged but it made me feel really good about myself which I've really been needing.
37 days ago
i think its super nice that the creator made it all 11/10 :D
46 days ago
what i got: You broke the beautiful scale with a score of 11 out of 10.
You're beautiful. You might not think so, but trust me, you ARE. Inside AND out. Don't compare yourself to anyone else, because you are just as beautiful as they are. You're perfect just the way you are. Keep on going. Much love.(: Stay lovely, darling.
56 days ago
I needed this. At my school even just a pair of glasses and high grades makes you go from beautiful to the most hated person ever.
60 days ago
this app is so good i have been waiting for ever to see if i am beatiful
60 days ago
i am sweet
60 days ago
Aww! Thanks so much! I needed this! A lot.
67 days ago
It's gotta be rigged but I think it's nice.
72 days ago
You broke the beautiful scale with a score of 11 out of 10.
You're beautiful. You might not think so, but trust me, you ARE. Inside AND out. Don't compare yourself to anyone else, because you are just as beautiful as they are. You're perfect just the way you are. Keep on going. Much love.(: Stay lovely, darling.

Hon, I know I'm beautiful but thx for the compliment!!!
72 days ago
sorry i had o do another comment cuz i just did one answer that i have brown hair ( whih is true) but it was only that answer so i clicked test results and i still got 11/10 just wanted to say that tho. lol
72 days ago
yup there all the same answers i tried everything wrong about me and i got 11/10 and i tried it again and again all different but i still think its super nice how the creator did that. thank u
72 days ago
lol 11/10 but the creator probably wanted us to feel good and it worked thx for this quiz i loved it!
73 days ago
i think all the answers are the same. this is very nice either way, thanks to the creator. she/he wants everyone to know they are beautiful. :D i agree with them. everyone is beautiful on the inside and outside. you are all unique and dont let anyone bring you down. be yourself.
78 days ago
i love my name, thats it for me. It said 11/10. i DONT believe that. i think im more of a 3/10
78 days ago
I got 11/10....... So I looked at other comments and they all said 11/10 and this is definitely rigged lmao
82 days ago
LOL 🤣 But at leasts its sparing our feelings 😊