Are You Ugly? Take This For A Straightforward Answer That's Kind

As humans, we always think something is lacking compared to other people. Need to lose a few pounds...called ugly by someone...opposite sex doesn't seem to notice us...don't like one of our facial features, our body shape or our teeth appearance...even miss out on special occasions because we think we don't look good enough! Beauty standards are pretty tough everywhere. Perfectly OK-looking people are thought to be ugly people, or only young people or those who wear tons of makeup have people pay them attention. But you are your own person, and personality tests have shown you are wonderful. You even asked your family for their completely honest opinions, and they try to give you high self-esteem. Still, you're a little bit unsure of your physical attractiveness. You definitely wouldn't be the first person to wonder! Most people really care a lot about this. Try answering the questions below for an objective and kind opinion.

  • 1
    When you notice someone looking at you, what happens next?
    When you notice someone looking at you, what happens next?
  • 2
    Do your friends tend to want to hang out with you outside of school?
  • 3
    Have you ever been called hot, pretty, cute, or fine?

  • 4
    Have you ever been out on a date?
  • 5
    What kind of people do you usually associate with?
  • 6
    Are people jealous of you?

  • 7
    What's your opinion of your appearance?
  • 8
    What does your usual daily outfit look like?
  • 9
    How would you describe your personality?
  • 10
    Do you always try to look your best?

Comments (19)

autorenew

14 hours ago
Bruh what the heck is this quiz. The creator did not take time it's fake. At least have some sense into your quiz.
8 days ago
It said im fine, ig that’s cool, but it still doesn’t change the fact that I’m a loser hoe with no friends or man xD
9 days ago
Wha dis test?
Kinda ugly I is?
Ya purty en all.
Gits me ta work tonite
Cleenun up the tolets in da fass food place.
Boss hates me. Screemin
da I is stupud en a moron e very nite
at da work.
Hates dis job yall.
has dis itchy cheedy flaky stinkin foot rot.
Shuda stayed en skool
Ole bazz over in owt
25 days ago
im attractive but not a model type! i guess thats ok, tho, right? BUT THE FRICKIN ACNE ON ME MAKES ME SOO UGLY
31 days ago
i got you are th furtest thing from ugly in fact you are stunningbeautiul and admiree by others lol maybe i guess
38 days ago
LOL- I got 30% unatractive and 30% FAR from ugly. Can't stop laughing. I mean what's the other 40%?? LOL.
49 days ago
Not gonna lie I don't even know why this quiz was created. If you don't fit the stupid beauty standards that society sets, that doesn't make you ugly. Everyone has different preferences on what they think is attractive and what is not, so why should people suddenly believe what this quiz says about their appearance? This quiz was made by one person; one person does not decide how ugly you may be. Just know you look perfectly fine, and if you didn't compare yourself to others, you'd know!
55 days ago
Im ugly idk why im sad i already knew it
56 days ago
50% I’m pretty. I’m da nerdy girl who is only friends with all da boys. But I do know I’m hot sooo……
107 days ago
love the last question... me: hmm... so many options whta to pick LOL
693 days ago
For 40% you are: You are FAR from ugly. In fact you are stunning, you are beautiful and admired by many. People evey you and your looks. You have a gift and you are gorgeous. 13% of 6754 quiz participants had this profile!

But what about the other 60%? 🤣
963 days ago
Oh well it was 80% of beauty wha-
963 days ago
I am the hottest in the world it told me. YESSSSSS!!!!!
1007 days ago
it said im STUNNING yay thats nice
1073 days ago
For 40% you are: You are fine, you may not be absolutely stunning, but you are very attractive and you probably have some admirers. For 40% you are: You are FAR from ugly. In fact you are stunning, you are beautiful and admired by many. People envy you and your looks. You have a gift and you are gorgeous. I love myself lol :)
1160 days ago
I’m 40% away from being ugly. But it still said I look stunning
1268 days ago
Well I'm %50 ugly 😤😤😓😓😭😭😭
1315 days ago
Yay! I’m stunning! Really helped my self esteem! For the people that got “ugly” then this is to you: YOU’RE ALL BEAUTIFUL! Beauty goes deeper than the surface.
1389 days ago
I'm FAR from ugly. Yay, I guess.