What Kind of Teen Girl Are You?

star goldstar goldstar gold greystar greystar greyFemale
18 Questions - Developed by: TsuNaDe GokiL - Developed on: - 233.603 taken - User Rating: 2.72 of 5.0 - 143 Votes - 9 people like it

Teen girls world is full of cliques. And some girls are nerds, they like to read and study a lot. Some girls are hippies, they like natural lifestyle. Some girls are just a bunch of diva. Some girls are athletes. Some girls are Goth, they're anti-social and they love death...what are you? Nerd, herbal hippie, diva, athlete, or Goth?

  • 1
    Where do you like to hang out with friends or just chill around?
  • 2
    Who are your friends?
  • 3
    What's/what are your dream job(s)?
  • 4
    What words can describe you?
  • 5
    How do you "get in style"?
  • 6
    If your teacher gives you a homework about writing an essay about your favorite topic...what do you will write?
  • 7
    What will you do if you are in a very bad mood?
  • 8
    Do you drink?
  • 9
    Do you love animals?
  • 10
    What is the color of your bedroom wallpaper?
  • 11
    Do you like holidays?
  • 12
    How often do you call your lover?
  • 13
    Choose the sentence that is TOTALLY YOU!
  • 14
    Describe yourself.
  • 15
    What hairstyle do you like most?
  • 16
    What attracts you the most?
  • 17
    What color are totally you?
  • 18
    The last question:
    What flavour of ice cream do you like?

Comments (53)

autorenew

jas (30924)
3 days ago
Abby i got the same exept i got 0% herbal and 11% duck ... somehow even tho i dont like ducks cuz the obsession with them is ANNOYING !!! Lol XD
Abby (04752)
6 days ago
50% diva
22% goth
17% nerd
11% herbal girl
0% duck
eliza (76641)
17 days ago
this obsession with ducks is soooooo annoying
eliza (76641)
17 days ago
44% diva
28% herbal
22% nerd
6% goth
0% duck
eliza (76641)
17 days ago
what is with all the ducks???
Makena (16470)
22 days ago
Im 11 and I'm so teenager I already have a boyfriend, I've started my period, I like makeup, i listen to rap music, i have an iPhone 7, my rooms white and gray, and I have bug 💗 already don't believe me go follow my ig
Kaneki (48024)
38 days ago
I LOVE ANIME! So here's a list of Anime: Fairy tale, Tokyo Ghoul (Kaneki), Naruto, Bleach, Attack on Titan, Bleach, One piece, Dragon Ball Z, Full metal alchemist, Sword art online, Yuri on ice, Doki doki, and Saylor moon.
Kaneki (48024)
38 days ago
Naruto Anime, look it up noobs... jk (but seriously LOOK IT UP!) I like Orochimaru, Pein, and Gaara.
Kaneki (48024)
38 days ago
OROCHIMARU?? I LOVE HIM! lol
Kaneki (48024)
38 days ago
How do u figure out your percent?
Riot (literally my name) (79779)
48 days ago
So, I got 44% nerd. Huh.
I wear black not all the time, and I don't wear chains, I got like 22% goth tho..
Huh.. so yeah...
It's weird, I'm like turning 14 and have blue hair and black nerdy glasses lol.
Also, lol looks like a person drowning.
lol
hi :) (82739)
55 days ago
jeez i got 44 percent div (which only partly applies to me) but some people literally flaunt their popularity on here, saying how much they love their life and that its amazing and calling the rest of these kids losers. not to be rude but you dont have to brag, i mean its great that your enjoying life, which you should, but there isnt a need to brag about it
Meh (82739)
55 days ago
i got popular but nothing here really describes me. i have a lot of friends at my school but im not totally popular. to be honest im a mix between popular, goth as in depressed ect, hippie (as in always kind and obsessed with animals), and a nerd since im in a scholar class.
🐱 (28721)
55 days ago
I got herbal girl but I'm more shy and intelligent so look yeah
Unknown (89527)
55 days ago
I am a diva and very popular at school and in don't need a silly test to tell me so like catch u later
kitty (00559)
60 days ago
omg the quiz got me litterally so correct rawr
Katie (17395)
65 days ago
I love my mum but I'm 9 not13 so I'm a kid still but my cousins are teenagers
Katie (86611)
66 days ago
I love this game can you make more games like this I love Love love them but how made these games . Why do no schools have teenagers
The happiest tomboy (45666)
80 days ago
I got nothing, like 0% everything!
Haley (55583)
83 days ago
In question six it should say 'homework to write an essay about' instead of 'homework about writing an essay about' which makes no sense in that context. As well as this, you need to let go of your slightly childish obsession with ducks, which I'm pretty certain is meant to appear funny, but just makes you seem like you haven't passed second grade yet :)