Does He Like Me? (Middle/High School Quiz)

star goldstar goldstar goldstar goldstar greyFemale
25 Questions - Developed by: - Updated on: - Developed on: - 1.327.039 taken - User Rating: 4.16 of 5.0 - 113 votes - 682 people like it

Does your crush (or perhaps your frenemy or enemy) like you? Find out right now by taking this simple, accurate quiz on how to know if a guy likes you in school. Might also work in other areas not at school - give it a try. Good luck....I really hope it helps!

  • 1/25
    Are you friends?
    Are you friends?

Comments (399)

autorenew

13 hours ago
polly mea- honestlyyy this comment section was so much more helpful than the quiz. the quiz gave me something to look for/think about more than an actual result and it's nice that it's long.
13 hours ago
jg- I understand what you did and I kinda figured you weren't 14 but that doesn't completely make it okay. I'm not personally offended but others might be

Rose- omggg I saw that on a tiktok and I paused on a similar one lol "if they make you feel like a better version of yourself, then they're worth it no matter what"

me and my crush talk a lot and either he actually likes me or we're just solid friends and idk maybe I'm okay with just being solid friends with a guy.
17 hours ago
it like matters, it works for sum ppl and for others, not so much. It was somewhta accurate for me before, but im not sure now
18 hours ago

um i dont kow if this works ???
18 hours ago
Thanks jg also so there was that thing where where you pause it is what you need to hear I landed on of there’s a spark chase it and love is never easy just thought that was cool
Yesterday
o, i bet you caan work thru it!!!!
Yesterday
Soo I sent streaks yesterday and he left me on open but that’s not the problem so when he first added me on snap through a friend he told me I cute and I was done with guys so I said I didn’t want a relationship and he respected that surprisingly and now I wish I would have just said thx because he’s funny, sweet, respectful, cute. Guys he even did my yolo!! I’ve never had a guy even if he liked me do my yolo. Anyways I kinda messed things up because I mad it awkward because I said something stupid but yeah it’s ok
Yesterday
Yeah I had a feeling you weren’t 14
Yesterday
well i have nothing to lie abt
Yesterday
It's okay and I'll earn trust for you back with time I just need to know if your done with lies if you are you can talk to me but if not.. well.. yeah
Yesterday
k fine after this thing i wont talk to u, i understand, it does feel pretty sad when ppl do lie, just wanna say im sorry, k bye.
Yesterday
I'm not leaving I just lost respect for you, you could have just said you were between the ages of whatever your age is and other numbers you didn't have to lie so please don't talk to me anymore v
Yesterday
so fine, leave!!! this lie, was to protect who i am, i didn't want to put my actual age on. but i thot i cud trust you guys so i did!!
Yesterday
and im tired of getting of getting laughed at, ok??
Yesterday
k bye! the reason i did that was before there was someone who was laughing at ppl ages.
2 days ago
I knew it the way you typed as loner and the way you typed as jg were the same but I can't believe you lied, tbh I'm just fed up with people lying to me and I don't want people like that in my life even if it's online so bye "loner"/jg
2 days ago
hai guys!!!!!!!its me jg again...and im kinda in the same situation as my sister. okay im coming out clean.... loner, my 14 yr old sister, doesnt exist. i was basiaclly loner, i dont have any sister s except for that 1 19 yr old
3 days ago
I changed my name from loner to my crushes intials
3 days ago
hai guys, i rlly miss my crush, i rlly luv him...also btw this isnt loner, this is her 11 yr old sister, its now me who is coming on the website, loner isnt coming anymore... so ya
3 days ago
lol yas, i shud do it again, but since hes gone the details r the same