Does your crush like you back? (11-13 years old) GIRLS ONLY

star goldstar goldstar goldstar goldstar grey Female
10 Questions - Developed by: Carina - Developed on: - 36.937 taken - User Rating: 3.75 of 5.0 - 12 Votes - 7 people like it

Being preteens like us, we always wonder if our crush likes us back. Take this quiz to find out!

  • 1
    How often do you catch him staring or flirting at you?
  • 2
    Does he ever try to catch your attention?
  • 3
    Have you ever told or showed him that you have a crush on him?
  • 4
    How often do you talk to him?
  • 5
    What happens when you stare at him?
  • 6
    Do you think he likes you back?
  • 7
    Has he ever shown kindness to you?
  • 8
    How much do you want him to like you back?
  • 9
    How much do you guys have in common?
  • 10
    How long have you known each other?

Comments (27)

autorenew

Mckenzie (15585)
28 days ago
He found out I liked him and he said “I would never date Mckenzie” and made me cry.
Deery (61602)
65 days ago
My friend told him that I like him, she said that he said “cool” so idk
Fox (03228)
71 days ago
Should I tell him?... It would be awkward... But.... Yeah
Fox (03228)
71 days ago
I already know he likes me, he shows it in little bits of kindness, and I show it back. He apparently says he likes me when I'm not around, and keeps asking me to go mtbing with him!
Shy+Confused (61720)
81 days ago
I mean i like him and im still not sure if he likes me we were friends till prep; till grade 5 we drifted away.. im in year seven now and hes starting to tease me when hes friends r around … then he is nice to me every nown again... at school camp he asked if i was ok, because i was sitting alone and i had tears in my eyes...
Roxy (68477)
135 days ago
Every test I take it says he likes he but........IDK
Cute boys.com (56750)
168 days ago
I love this boy I have so much in common with boys it's hard to think I'm not one.this boy is super nice and really cute
Kate (10855)
186 days ago
I need some help, the test said he liked me but it says he doesn't want to say it. I like him a lot but I blush a lot and sweat a lot when he is around. His friends are a bit, weird and I don't mind but the well spill a lot of things people don't want the whole school to know. If I tell him I am scared he will tell his friends, but I am scared just to talk to him as a whole. Please help me.
OMG!!!!!! (08005)
190 days ago
I did this on my friend for BOTH of her crushes and they both like her!!!! :)
Jade + Nathan Help plz (16968)
198 days ago
urm well u see i couldnt say that i liked him i froze so my guy bestie told him except i only wanted my friend to tell my crush i like them not ask them out. but everyday its not so much as i stare at him more that he stares at me wheneverim not in my classroom bc we r in diff classes i rlly would like to date him but he and me are not going to the same high school and i dont know what to do i need mager help plz PLZ
that girl (85508)
237 days ago
it says he likes me but doesn't dare to tell me but I understand him, if he told me it would make a drama I already have a bf
Ashton (39650)
252 days ago
I really like this boy name ashton my name is ashton too but think he likes me he trys to talked to me a lot what do you think
Cat (30022)
259 days ago
HE LIKES ME
But he doesn’t dare to tell
Imaplayer102 (82597)
268 days ago
and yes ima girl so good luck to u all and to me to and suggestions are welcomed thx
Imaplayer102 (82597)
268 days ago
post ant suggestions plz i need help i cant do this alone i need you all:)
Imaplayer102 (82597)
268 days ago
im rlly nervous about it, but somethings gotta be done right?
Imaplayer102 (82597)
268 days ago
he is on my mind 24/7 , so there has to be some solution
Imaplayer102 (82597)
268 days ago
wish me luck peeps i am nervous i like a guy and i am planing to make a move
Imaplayer102 (82597)
268 days ago
i
ehehheehehe (61957)
279 days ago
im gonna ask him or either just make a move wish me luck