First Period Calculator

star goldstar goldstar goldstar gold greystar greyFemale
11 Questions - Developed by: - Developed on: - 183.665 taken - User Rating: 3.43 of 5.0 - 21 votes - 47 people like it

Are you a pre-teen/early teen and want to know when you should start lugging pads and tampons around? Then you've come to the right place! Please remember that not all results are accurate as everyone is different and first periods are unpredictable!

  • 1/11
    How old are you?

Comment function without the Quiz / FF / list

Comments (400)

autorenew

Yesterday
Omg I only have a few weeks
2 days ago
Gizz moi le peryid now plz tanku mi hyoominz
2 days ago
Cᴀɴ sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ᴇsᴛɪᴍsᴛᴇ ᴍᴛ ᴄᴏᴍᴍent😂😂
2 days ago
Getting close!I have less than 6 months!Scared to death right now!
3 days ago
Hi anyone here????? ):
7 days ago
Also I get the signs at the beginning of the moth and it lasts for about 3 weeks
7 days ago
Hi so like I started puberty 3 yrs ago.my breasts are fully developed I’m just skinny so they’re a bit small(B/C). I’ve had discharge for over a year and it’s rlly thick. Mood swings, cramps, got it all. But I’ve been getting period signs since may but still haven’t got it last month I had some spotting but no period. Can someone tell me what’s happening?also I weigh 6’10 stone and I’m 5”4
7 days ago
Hi can someone please estimate me? 🤗
I’m in 5th grade and I’ve gotten tender breast in 1-2 months. I’ve had an interest with boys ever since. I have so much pubic hair, SO MUCH and it’s almost full in my opinion. Underarm hair is just a little bit. Getting longer and getting more! I get discharge daily and I’m 60 - 70 pounds. I get headaches and get mad and frustrated almost easily. If one of you guys are able to estimate me, thx! 😊
11 days ago
Can someone please estimate me?
My name is Maxine, I'm 12 and my mother got her period when she was 13. I have dark and kinda curly pubic hair but i wouldn't say it was 100% full. My '💗' started developing like 2 years ago and at the moment they are starting to get rounder and bigger. My height is 5'2 but 5 months ago i was 4'9. I have heaps of discharge for like a year but in the last 3 months or so it has been getting super thick. I've also had some spotting but never a proper period.
12 days ago
I'd estimate around 6 months, but it cpild easily be more or less.
12 days ago
It's perfectly normal to have brown blood
14 days ago
Can someone estimate mine?pls
I am 13. 43 kg.152cm( i think i am having growth sprut right now) my mom got hers when she was13. I don’t know what discharge is and i dont even know if i am getting it. I entered my puberty year and a half ago . I have too much hair down there and really small hairs underarms. My 💗 started growing year Or so now they are just on stage 2. My sis is 10 and she is 157cm also she is fat.(63kg). I dont know what’s wrong with me and why am i that short.i have mood swings too.and i am always tired .i have headaches and my back hurts.
Help me pls! :-
14 days ago
SO i just got 1st period 26 days ago and now i think i got my second period but the blood isnt red its dark brown help?
15 days ago
It said 1+ months and I'm kind of expecting it soon based on the other quizes I've took so i'm kinda nervous ahhh
16 days ago
16 days ago
hi I’m 11 but it says tomorrow!
16 days ago
So @assy my estimate for you is 10 months - 1+ years since you only just got breast buds

@Maia about 3-7 months for you

@Brook my estimate for you is 1-1.5 years

@Samantha about @1-5 months
Good luck!!!!!
17 days ago
Also ALOT of discharge every single day!!!
17 days ago
Hey People! My name is Samantha and I am 11 yrs old and I am 5 foot 7 inches, and I am 115 pounds. I am tender in my breasts, I have lots of dark pubic hair and a little of dark hair in my armpits. I have moods swings from happy to mad, and I have been getting bad stomach pain. Does anyone know how close I am?
Can someone calculate me?? 😇😇
17 days ago
Can someone estimate meh?
I'm 13 and I'm under weight, I weigh about 60-70 lbs. I have had discharge for about 3-5 months now and I'm not that emotional or moody...I also don't have any acne or cramps. I'm just now starting to get pubic hair that started maybe like 2 months ago. I'm really short :l and I don't really grow xD I always crave junk food and im usually tired all the time (that might be because I stay up late) .I'm a little tender and they just started to grow last year, I also don't know when my mom started cuz I'm adopted and uhm yeah...