When Will You Get Your First Period

star goldstar goldstar goldstar goldstar grey Female
10 Questions - Developed by: Melanie - Developed on: - 25.667 taken - User Rating: 4.2 of 5.0 - 5 Votes

This test will give you an estimated time of when you may get your period!

  • 1
    How old are you?
  • 2
    Any vaginal discharge?
  • 3
    Any pubic hair?
  • 4
    Have you experienced any mood swings?
  • 5
    Not to pry, but what is your weight?
  • 6
    Cramps?
  • 7
    How long have you had discharge?
  • 8
    Hair on your legs?
  • 9
    How old was your mom when she got her period?
  • 10
    Are you excited for your period? (doesn't impact score)

Comments (16)

autorenew

Isabelle (54509)
103 days ago
Coming right around the corner! I'd say 0-4 months! Definitely carry around pads and tampons, with a spare pair of underwear! Get ready!

Oh h*ll yeah! I already have pads and pantyliners ready, so period, I'm ready to fight!
(Btw I do want my period lol)
Rachel (85773)
170 days ago
It said 0-4 months yaaaaasasss๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„
Flo (84018)
172 days ago
0-4 months ahhhhhhhhhh can't wait
Lilo (08335)
183 days ago
Mine said 0-4 months which I find believable as other tests said 1-3 months and I am NO WAY near ready.. Friends of mine said it's alright at first but it gets increasingly worse :'(
Roks (52658)
281 days ago
0-4 months babbiieeeee yaassss
Georgia (56449)
295 days ago
Mine said 0-4 months! Iโ€™m so excited!!
Reply if ur 11 lol
Mel (97939)
345 days ago
hey everyone I'm Melllll
So btw on other quizzes I commented under my full name, Melanaka but to make it easier to spell I decided to put Mel instead
So I'm 12 going on 13. Will be 13 in around 1 month
My mom got hers when she was 14 so she was about a year older. However, she was a late bloomer. She was flat chested until she was 14-15 and I wear an 32a bra already
So I do have hair down there. It is almost full grown, it just needs to get thicker. But it is dark and curly and covers a lot of the area (sorry, kinda graphic)
I have some armpit hair that is dark brown and curly but it (again) isn't thick.
My legs have quite a bit of hair, I should shave but I don't own a razor haha.
I get cramps EVERY FREAKING DAY UGH
I get a lot of discharge every day. It has gotten heavier these past months.
My ๐Ÿ’— are always rly tender.
I sometimes (at night) crave chocolate and sweet things. And before I craved French fries soooo.
I have been hungry a lot.
Sometimes I get really tired.
I have major mood swings. I will go from being happy to being super annoyed in a short amount of time.
I used to get a lot of headaches. Actually, I still kinda do.
Oh, and my ๐Ÿ’— are mostly/completely rounded out and I'm the same cup size as my mom (32a)
Ok and lastly, most of these quizzes say 1-3 or 1-4 months. This one said 2-6 weeks. But the second option was 1-3 months.
I really want my period. I hope someone can estimate for me!
thank you i love you
#OMG💗LOL (17897)
368 days ago
It says 0-4 months!!! I'm super excited I'm thirteen and literally all my friends got theirs๐Ÿ˜…
Lucy (97437)
379 days ago
it says 1 year i KNOW im getting my period soon
other tests say less than 3 months
Leah (61620)
560 days ago
I really hope this is true! It's says 0-4 months! I've been waiting for this moment for two years!
Karen (96825)
600 days ago
Quiz:Getting closer! I'd say 5-8 months! Soon, start carrying around pads and tampons! You're definitely on your way to womanhood!

I hope soo my friends already there's and I feel so left out...can't wait to get it but Ima hate it when it does come!!!๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
kaelin (59232)
616 days ago
Quiz:Getting closer! I'd say 5-8 months! Soon, start carrying around pads and tampons! You're definitely on your way to womanhood!

Ooh scary. I AINT READY LORD
jackie (63002)
651 days ago
I hope this is true because it said 0-4 months and I'm almost twelve. ive been wanting it for half a year and ive no idea why Lmao help me!!!
Faith Barnes (81930)
652 days ago
This quiz is pretty accurate I took it while I was in my period and it said 0-4 months
Charlie Stokley (13996)
665 days ago
Ooh it says next week I'm scared
me (19588)
673 days ago
0-4 months !!!!! i can't wait for it to happen !!!!