Do you think you're a lesbian/bisexual/bicurious/straight

star goldstar goldstar goldstar gold greystar greyFemale
10 Questions - Developed by: - Developed on: - 53.333 taken - User Rating: 3.3 of 5.0 - 10 votes

I think I'm bisexual and I would like to help other people find out if they are

  • 1
    Have you ever checked out a girl?
  • 2
    Have you ever dated a boy and not even liked them?
  • 3
    Have you ever talked to your friend about your sexuality?
  • 4
    Have you ever thought you were different to other girls?
  • 5
    Have you ever asked a boy out to feel normal (even if you didn't like them)?
  • 6
    Have you ever kissed a boy (what did you feel)?
  • 7
    Your best friend (who is a girl) tells you she loves you what do you say?
  • 8
    A boy you haven't met before slaps your bum as you walk past them what do you do?
  • 9
    How long have you thought about your sexuality for?
  • 10
    What do you think your results will be?

Comment function without the Quiz / FF / list

Comments (31)

autorenew

43 days ago
I got 0% straight.
Seems right haha
162 days ago
50% bisexual/bi-curious
40% lesbian
10% straight

well I do search up pics of girls kissing so kinda true ๐Ÿ˜…
412 days ago
I could not answer the questions because I don't go out with people I don't even like. I never did and I never will. Also, all my best friends are straight and I love them more like family. I hope the people I do like will like me back :) :3
493 days ago
Hey, guys, NO ONE is going to judge you. And if they give you grief about your orientation, they're either an ๐Ÿ’— and need to be ignored, or an ๐Ÿ’— and need to be punched. You should be loved for who you are, not how you feel.
667 days ago
It said i m a lesbian which is so not true
673 days ago
I'm possibly lesbian apparently but I have a crush on two guys and one girl!! I wanna tell someone but I'm scared!
679 days ago
Also Iโ€™m 12 years old does it even work for me
679 days ago
Iโ€™m lesbian but Iโ€™m young I donโ€™t know what to do everyoneโ€™s gonna judge me but I wanted to be lez is that weird
772 days ago
50% lesbian, 40% bisexual, and 10% straight
787 days ago
70% bi 20% lesbian 10% straight.
I really don't know what to do. My family doesn't know what I am and used to think I was lesbian. Now they believe me to be a straight girl. I don't wanna come out to my mom, I feel like she might be judge mental of me.
In retrospect, I feel like I'm too young to come out, but too old to ignore the fact that I will have to at some point. I think some boy at school likes me, and he has no idea I'm not straight. He kinda asked me out and I had no idea what to do. My best friend has no idea, as we don't live too close together anymore, and I just made some school friends and I doubt they are ready for that.
Please help!
831 days ago
I got 90% lesbian and 10% bisexual
whoops

I think I'm pan/homoromantic ace
845 days ago
Got 80% lesbian 20% bi
857 days ago
40% bi 30%straight 30% lesbian wow I am surprised ๐Ÿ˜‘๐Ÿ˜‘๐Ÿ˜‘๐Ÿ˜‘
874 days ago
Idk what I am ๐Ÿ˜ซ๐Ÿ˜ญ I think Iโ€™m Bi but if I was bi no one would accept me for who I was and my parents would probably kick me out... Please help. Tank chu
899 days ago
I got 50% lesbian and 50% bi
905 days ago
Well I am it said ur definitely lesbian on the correct answer thingie and now well i fill weird what is lesbian๐Ÿ’—anyway I'm 12
914 days ago
@imagirl im bi and im 13๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜๐Ÿ˜
936 days ago
@ imagirl -
I knew it too I'm also bi and I'm 12 too๐Ÿ˜Š
959 days ago
I knew it I'm bisexual and I'm 12 I would love to find someone to go out with ( boy or girl ages 12-14
976 days ago
50/50. Hmm. Gay or bi? Anyone get the same thing?