Does Your Crush Like You Back? (Middle School Girls Only)

star goldstar goldstar goldstar goldstar greyFemale
15 Questions - Developed by: - Developed on: - 31.918 taken - 24 people like it

  • 1
    How much do you like him?
  • 2
    Do you think he likes you? (Instincts)
  • 3
    How often do you talk?
  • 4
    Who initiates the conversations?
  • 5
    What are your conversations about?
  • 6
    Where do you see each other?
  • 7
    What do your friends say?
  • 8
    Does he stare?
  • 9
    How many people have shipped you together?
  • 10
    Does he try to make you laugh?
  • 11
    When you two talk, he...
  • 12
    Does he ever compliment / encourage / comfort you?
  • 13
    Does he tease you?
  • 14
    Does he help you when you need it?
  • 15
    How long have you known him for?

Comment function without the Quiz / FF / list

Comments (42)

autorenew

84 days ago
This test is creepily accurate
145 days ago
Technically I'm in the friend zone..... RRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!! !!!!
157 days ago
eee im in love with this guy... but we have like... nothing in common!! i think he llikes me back.. all of hie friends tease him and i saying that we are the perfect couple and people always ask if we are dating! i really like him.. and i dont know what to do! he is always trying to cheer me up or tries to make me laugh... i dont know if he likes me as a friend...or as something more...
166 days ago
i told both of mine and they are best friends and when they stare at me they don’t stare at my eyes they stare at my 💗 or butt even if they know i see them staring there one of them has a gf the other is SINGLE
169 days ago
omg i have a really bad crush on this cute, silly guy at school but he dont even know me ughhh
179 days ago
I have a crush on my locker mate. We have some inside jokes and stuff. He is always getting red when he sees me and holds the door for me. We both have brown hair and brown eyes and play sports. Our Birthdays are in the same month. I am wayyy taller than him but that’s the case for most the kids in my grade. He is always looking at me but when I catch him he darts his head in the other direction. Do you think he likes me?
189 days ago
Also lol I'm a dancer and singer and he's a football player, swimmer and soccer player. We have a ton in common! Lol
189 days ago
So I like this boy Micah. He's really popular and awesome! He's so cute! I'm pretty popular too. I have light brown hair and blue eyes and he has blondish brown hair and blue eyes. We're both tall. He's 2 days older than me and I'm 5'4 and he's 5'8. We're 12. We have all our classes together and I'm really good friends with his sister who's in 8th grade so I go to their house a lot! Like every week! A few weeks ago his sister (she knows I like him) says that he talks about me a TON! When I first met their dad he said that'd he'd heard a lot about me! We r pretty good friends. We tease each other a lot and I see him a ton lol. We also go to the same church (well will be) so we will be going to a overnight camp together during the summer and some other camps together too. And I'll be going to their house for a Bible study his sis is doing every other week. I really hope he likes me! He's amazing. I've nvr liked a boy as long as I've liked him.We are by each other in 2 classes (assigned seats) but we talk a lot and sometimes he seems kinda flirty! What do you guys think? Do you think he likes me? I've had other people also say that he talks about me a lot! Including some of his friends and his neighbor who's one of my friends.
190 days ago
Boi,every test I took keeps saying he likes meh AND IT’S ANNOYING SHSBSNSHAKAJKQKA WHY MEEEEEEE EVEN HIS FRIENDS SHIP MEH WITH HIM AAAAAA (sry if i’m annoying ;-;)
306 days ago
So, I like him alot, and I heard my friend say that he likes me a little bit, but I don't know hoe to tell him.
330 days ago
Wow this quiz isn’t that bad lol
Most quizzes I’ve took tell me that he likes me... but I’m just not so sure.
We’ve known each other for 5 years, and we’re pretty comfortable around each other. But here’s the thing.
He trusts me enough to tell me that he has a crush on another girl. (Of course, I haven’t told him I like him yet) And I just don’t want to lose that trust, and I don’t want anything awkward to happen. I don’t want to destroy this friendship we have... so does anyone know what to do?
339 days ago
Hey Franky (francis) if ur reading dis well..
You probably know me for 2 years now and 8 haven't confessed to you yet how much i...
I L..OHATE YOU OMG YOUR SO PERVERTED OMG XD
351 days ago
So I like this guy and we are pretty ok friends and he usually talks to me first and compliments me or jokes around my friend also likes him and he likes someone else but idk if he does anymore
357 days ago
I had just met this boy and I really like him. My friend is always asking me if she can tell him. My answer: No.. 💗 Juli. I have seen him looking at me many times.
359 days ago
I don't have any friends other than him. I thought I had a friend but she just tells everyone that I like him then she makes fun of me. My life is miserable.
359 days ago
I'm only 11 and I'm not brave enough to tell him but I know I like him and he knows he likes me
363 days ago
I hope he likes me but know he won’t
367 days ago
This makes sense.😅
367 days ago
YAY HE LIKES ME!! 😍😅 bout im not for sure because he says he does not like anyone. Were like close friends and we started hugging now. The result i got: He likes you but he doesn't know how to tell you. He's also afraid that you don't feel the same way. If you can work up the courage, ask him. If not, continue to talk and hang out, use your actions to show you admiration!

Me: LMAO😜😂😳
370 days ago
He really likes means we are besties but it should change just someone has to make a move 😂😂❤️❤️❤️✌🏾✌🏾✌🏾🤞🏾🤞🏾🤞🏾