Kpop BTS Body parts quiz

star goldstar goldstar goldstar goldstar greyFemaleMale
10 Questions - Developed by: - Developed on: - 42.293 taken - 12 people like it

2 1/2 years later we are back with a new and improved quiz with the help of a lone wolf.

  • 1/10
    Who's eyebrows are these?
    Who's eyebrows are these?

Comments (21)

autorenew

176 days ago
At lest I got namjoons right๐Ÿ˜‚
246 days ago
JungKook
KOOKIE
!!!!
291 days ago
Omg still not done
327 days ago
I love bts and Iโ€™m Army
327 days ago
I got 10 I am prototype bad at quizzes but Iโ€™m not on this one
382 days ago
bores want McDonaldโ€™s
430 days ago
Stop shaming yourselves! I only got one lol! I am a ๐Ÿ’— army but this was a difficult quiz.
440 days ago
I like jimin. Park jimin!!!!!!!! Jimin
445 days ago
i like to pride myself on being an expert on jiminโ€™s abs but apparently i need to work on it
461 days ago
btssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssssssssssssssssssss lol๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹ bts
486 days ago
I got 3 out of 10 ๐Ÿ˜‚
500 days ago
I bet most of these peeps who said they got 10 only got like 2 lol
508 days ago
I only got 7 ๐Ÿ˜ข soo hard!soooo hard!!
511 days ago
I only got 3/10 but I am bts trash
586 days ago
Yass 10/10๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š I know my boys๐Ÿ˜„
668 days ago
I got a10/10 I'm ARMY yyyyyyyyyaaaaaaaaaaaasssssssss
690 days ago
I failed... and Iโ€™m obsessed too! I got 3 out of 10!!
720 days ago
Yay! I got 4! Haha
Normally Iโ€˜m pretty good at quizzes as such, but this time.. I donโ€™t know
734 days ago
wow i got more than 5.......does not mean im a hard stan (sometimes)
816 days ago
Omg i just got 2๐Ÿ˜ฟ๐Ÿ˜ฟ๐Ÿ˜ฟ