Do I Like Him? (Accurate)

star goldstar goldstar goldstar goldstar greyFemale
15 Questions - Developed by: - Developed on: - 1.039.640 taken - User Rating: 4.05 of 5.0 - 39 votes - 299 people like it

This test isn't like other tests with the same goal. It's much more useful, because it will help even YOU determine if you like him - without even knowing the answer! And NOWHERE in my test do I ask, "Do you like him?" Have fun!

  • 1/15
    Are you friends with him?
    Are you friends with him?

Comment function without the Quiz / FF / list

Comments (399)

autorenew

9 days ago
ky_brown22 I think. Try that
9 days ago
is there a number or something cuz just that dont exist
9 days ago
I got it like Idk like a month ago cuz my parents don't trust me for whooooo knows why?!?!?!?!?!?!?! I have older brothers so like whattttttttttttttt
But understandable
So i finally got it.
I also have Facebook
But not sc yet.
But that's ok cuz at least I don't have a flip phone
Ik someone who gets a phone when she's 17 and she gets a flip phone. Like honeyyyyyyyy
9 days ago
we be needing to get sterilized ok gimme a sec sis im the dumbest h o e alive
9 days ago
Lol why am I even doing this
9 days ago
oH noO anOtherR perSAOn the creepy old man exposed themselves
9 days ago
Brown (no cappppppppssssssss)
9 days ago
Underscoreeeeeeee (_)
9 days ago
lol clearly the fact that ive been ranting in a comment section means i overthink things
9 days ago
Ky no capppppppppppsssssss
9 days ago
Ok fine fine. Kylee. Don't hurt me lol
9 days ago
Woahhhh you really over think this lol. It's a Do You Like Him Quiz comment section honey I don't think you're gonna find any grown dudes smh. I think they're all on O m e g l e or other sites being nasty creeps
9 days ago
bro idek how to actually spell ur name pleasseeee give me a hint at ur instaaa i swear on my life im not a perverted old man im literally sitting in my bedroom rn i can see the duck donuts rubber ducky on my dresser and the red mickey mouse shirt hanging on my closet and idk where it came from do u rly think i could make this much specific stuff up
9 days ago
Nah I looked up "girl names similar to Bryan" and the names it came up w was Bria, Bryana and Brynn so Bria was my second choice but it didn't sound as close to Bryan as Brynn
9 days ago
im still suspicious u guessed my name what if this was ALl A fAcaDE and Ur GonNa KilL mE or ur someone i know trying to canoodle information out of me aAH
9 days ago
And same! My phone is downstairs....and just like my social life it's dead. No not really....I mean yes the phone is dead lol. I'm currently on my tablet 😎😎😂 omg that sounded so dorky like an 8 yo that plays ROBLOX oh Lord help us all
9 days ago
ok im suspicious u guessed my name
9 days ago
Ikr. But we are allowed to be. I mean it came out when I was 7-8 so it's still my childhood

Nahhhh I won't. Lol I have a friend named Brynn so yeah Idk what that has to do with anything but
9 days ago
Yeah I'd probably have to do it with friends if I ever could (well obviously I could) but I'm just I feel like it would be reallyyyy awkward. And I'm always out the house for sports or something. And I don't want u to think I'm some creep so ill obviously start w vids, pics, and work my way up so I can trust u. Cuz I'm veryyyyyyyyyyyy observant and conscious and uneasy tbh when it comes to this stuff lol
9 days ago
my name IS brynn ik ik ik now plz dont kidnap me thanks