How Well Do You Know Riverdale?

star goldstar goldstar goldstar goldstar greyFemaleMale
10 Questions - Developed by: - Developed on: - 124.812 taken - 50 people like it

You think you know the CW show Riverdale? I seriously doubt you know it better than than this massive fan! You're about to find out - take my quiz right now!

  • 1/10
    Who narrates the show?
    Who narrates the show?

Comment function without the Quiz / FF / list

Comments (36)

autorenew

3 days ago
10/10 Riverdale is my second favorite show. Right below Supernatural!
12 days ago
10/10 even though I just found out about Riverdale (I know right) it blew my mind on how great of a story it was and if I know so much that just tells you how much of a wonderful story it is.
16 days ago
I got 10/10 OMG 😀
38 days ago
I GOT 10/10!!! I LOVE RIVERDALE!! I literally am wearing a riverdale T SHIRT RIGHT NOW!!! lol
41 days ago
7/10
I love this show am I am half asleep so not that good but I watched all the episodes 2 times xx
RIVERDALE IS THE BEST XX
46 days ago
10/10 yasssss lol I freaking love this show
66 days ago
10/10 LESSS GOOO

btw rewatch the episode- CHERYL AND MOOSE DO KISS
69 days ago
um guys sheryl and kevin DID kissed in Archies party.
73 days ago
Cheryl and Moose never KISS

NEVER IN A MILLION YEARS WOULD THAT EVER HAPPEN
74 days ago
Cheryl and moose did not kiss... EVER!
80 days ago
I got 10/10 I have watched a bunch of times!!!
85 days ago
cliffed blosm i stalk uall
107 days ago
I missed number 2...dang, Archie and Veronica maybe? Definitely NOT Moose and Cheryl lol
147 days ago
10/10 I know riverdale off by heart ask me any question
154 days ago
I got 10/10 yaya ♥️♥️
161 days ago
Yes I got 10/10!!!I just freaking love RIVERDALE SOOOO MUCH!
162 days ago
Did really good surprisingly
170 days ago
I did surprisingly well
185 days ago
As soon as I saw Toni's name I just got really happy. Idk why but she and Cheryl are better than any and everybody else.
186 days ago
I love riverdale and I'm 9 it's so funny I ship bughead and Teryl and Archie and Veronica the part were they showered together it was awsome