Compatibility Test (99.9% ACCURATE)<3

star goldstar goldstar goldstar gold greystar greyFemaleMale
13 Questions - Developed by: - Developed on: - 328.753 taken - User Rating: 3.38 of 5.0 - 8 votes - 168 people like it

This Quiz May Help You Understand The Confusion Of Relationships And If You And Your Crush Are Actually Compatible. Take This Fun And Easy Quiz To Find The Truth.

  • 1/13
    (BE HONEST OR THE SCORE WON'T BE RIGHT)

    Do you talk to him/her?

Comment function without the Quiz / FF / list

Comments (74)

autorenew

21 days ago
We have a good chance together. It’s kind of a relationship where I am a 💗 to him, and I have to keep my smiles in, lol
22 days ago
@Holly
I feel bad 4 u girl
Keep trying
(Ps -why hasn't he asked u out yet?ur awesome like me😃
22 days ago
@MarkTheMint
So luck!
Also I have a guy friend called mark lol😂
22 days ago
Soooo
There is a reeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaalllllllllllllll lllyyyyyyyyy
Cute boy in my class ( I'm in p7 aka middle school ) I've tryed Everything always 50% and it's soooo frustrating
If I ask him his friends will tell everyone and I will be laughed at and made fun of
He has a nice personality and is HOT!
He is nice but we don't talk much we sometimes discuss in like talking and listening if I'm lucky enough to be next to him
I'm a single 11 year old girl he is 12
In class our headteacher and deputy came in and we locked eyes for 7SECONDS when he realised he looked away and was nervous that also happened this morning
S. O.S HELP IM FREAKING OUT!
45 days ago
I thought it would be fun to see how close you guys could guess but part way through I thought to myself “what am I doing?” How can I take advice from someone that does t even know us and some of the questions were spelled wrong. It’s “you’re” NOT you friend. Why would I take advice from someone that Delors t sound educated or intelligent enough to even spell that.
46 days ago
I’ve gone out with this dude and we’ve hugged and stuff but I want to get back with him because I really like him but he dumped me SO SAD
47 days ago
Glad we ended up compatible. The grandkids would hate if we broke up.
49 days ago
I have classes with this boy and I like him and we talk but I think he friend zoned me today and idk what to do
51 days ago
This compatibility test made me realise that the girl I met in the cafe was the girl I wanted to marry. xoxoxo Thank you, definitely recommend.
69 days ago
come on truth tella
79 days ago
Hullo,
If you think there is any chance at all that she likes you, go for it! If I was you I would start by asking her to the movies (let her choose), out to coffee, or a ball game or something like that, so nothing too serious. If she likes it, do it again! Oh and dont flat out say that you like her, but if she asks think carefully before you answer about the consequences, but I dont know her so thats up to her.
89 days ago
@MeEm

Hopefully... *nervous shrug*
94 days ago
I meant count for a relationship
94 days ago
Quick question does this count as a gay relationship?
99 days ago
So theres a boy who I've seen a couple of times and I wanna dm him or something but idk if I should like he's really cute but he doesn't really know me. Do I being a girl dm him first or just wait?
102 days ago
Hi, so basically I need this question answered fast. I really like this girl in my year and her name is Megan, the thing is tho I've got until the end of year 11 (6 months) until we go to different colleges. I know pretty much everything about her as she has told me allot of stuff that happened in her life and we r like really close. I NEED to ask her out and I don't know how... I'm usually really shy around her and the compatibility score was really high. Please help me.

Ps I do have her number
105 days ago
I really like this guy, I've liked him for a year and a half, I told him a year ago, nothing was really said about it, but things seemed to be going well, then one day we were on our way to practice for the school talent show that night, and suddenly he decides to tell me that he is GAY. Nothing against gays at all, I just wish that HE wasn't. But a few weeks later me him and some friends went to a celihd, 1 he bought me a drink, then we went outside and he gave me his coat because I was cold. And now.. Hes gone back to ' only being a friend again! ' I don't know what to do now. He dont seem to understand what he putting me through!!!!!!!!!! 😭
106 days ago
Hey guys! Theres this one person that i just dont like LOL💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔😭😭😭😭😭😭😭😭 #whoElseCanRelate #WhiteGirlProblems #OhMaGod and now i can finally go on in my life without this person #LMAO #NEW YEAR NEW ME
108 days ago
We hug WAÀAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYY TOO MUCH!!! Anyone ever heard of Starco!? Yeah, they only hug rarely compared to us!! We hug each other everyday!! I don't even like hugging thatmuch, and neither does he, yet we are always hugging.
108 days ago
HIIIIIIIIIIIIIIIIIII EVERYONE!!!!! ANYONE UP FOR A CHAT????!!