Only for Women

No boys allowed! These quizzes are for girls only! (OK, so maybe boys who TRULY want insight into females can take these quizzes, too – if you PROMISE you'll use the 411 constructively.)
So now that that's out of the way, ladies, we're so glad you're here! At AllTheTests.com, we have more than 4,000 quizzes you can take on le sujet de l'amour. (Pardon our French – we mean the subject of love!) You'd have to be pretty hardcore to take them all, of course, but we're sure you'll find at least a few that apply to what's going on (or not) in your life.
Whether you're here to get information, confirmation or inspiration, there's no shortage of interesting femaie-specific quizzes here. Dig in and have fun!

Site 1 - 10 of 5130 matches

Is He Attracted To You?

Does My Crush Like Me Back? (For girls ages 10-13) 😘😍😄

Does My Crush Like Me Back? (For girls ages 10-13) 😘😍😄

Does He Like Me?

Does He Like Me?

1 • 234568

Comments (233)

autorenew

52 days ago
to lol beep lol
my favourite is todd-the psycho
67 days ago
Hi anyone here?
.
.
.
It says I don’t have enough characters so here:
🤱 this is Janet she’s a mother of two
👼 this is lil jimmy he is so nice and cute that you hate him (Janet’s youngest son)
👦🏽This is Todd he is a psycho but no one knows it
🧔🏿 This is Lenny their dad he’s a software engineer
🧒🏼 This is boy he’s Todd’s best friend he like sports
👨🏻This is the Seth (Janet is cheating on Lenny with him) 🙄
Yah that’s all of them. Who’s your fav you don’t have to tell me it would just be cool
68 days ago
I’m kinda bored xD
68 days ago
Heyo! Anyone online?
71 days ago
Dang bro sorry about that.....am I ur crush?? Jk!
72 days ago
I’m the worst. 😓
72 days ago
I need serious help. I’m a bi girl ok? So why am I getting pan feelings??? Also every time I try to text my crush I’m like “ oof I shouldn’t text them I texted them like 5 days ago I’m way to clingy”. And if I do end up telling my crush I like them, like me they are REALLY awkward so they might not talk to me again
81 days ago
look it seems like this boy is trying really, really, really hard. To get u. So if you like him u need to tell him. But if your not sure just don't. Because he seems like he might be sort of clingy. f you try to get rid of him he might just try 10 x harder to get u. The marrying thing was probably a joke btw.
82 days ago
I Play Roblox my name is catdreamer80
82 days ago
i just dont like on the girl quizzes theres just love i mean i have a crush
89 days ago
Hey. Just got on here and from what I’ve seen there’s a lot of drama. Just want you guys to know that I’m a chill gurl. I don’t get mad easily. Also I hope that some of you guys will become my future friends, And anime (in my opinion) is the best.
98 days ago
DOES HE LIKE ME?!?! Okay so my crush last night I told him I liked him on roblox and I said do you like me? And he said yea but not like like but I'm thinking about how he's always so nice to me and how he's my best friend and how I kissed him in kindergarten on the cheek and he didn't move away and I'm think does he like me?
100 days ago
Hey guys could you please take a look at some of my tests and fanfics?? Thanks so much l made a new test called "Which NEW Lego Movie 2 character are you?" it's my favorite test so far so if you have any time please take it 😊🙏
112 days ago
Please give me ice cream. Im craving.
116 days ago
i have officially decided that ive got a crush called Leon Gibbons who goes 2 rmgs in england, kent, medway, rainham.
he is in yr 7, L7.
plz dont stalk him
119 days ago
Hi. I Need some help.... today at the end of the day my crush was asking me something and saying I’m his best friend and I said no and he said pls I love u and my bff and I were like OMG and then he kept repeating it and he said it to My bff too and then he said I love u as a friend and then he said I love u as a girl friend over and over and Me friend was like ok well I’m officially breaking up with u. Also once when we were texting I said I’m awesome and he said no your not and I said how rude and he said fine your the best ❤️ Will u marry me (and he has a joke abt the marry thing cuz at lunch once he asked everyone if they would marry him).

PLS HELP ME!! DOES HE LIKE ME!?
126 days ago
Y is it that every time I comment I come back and see that it’s gone???? (Btw this isn’t my usual name I just feel like changing it up ya know??)
133 days ago
I've been chatting here (on and off) for 2 years
136 days ago
Hi peoples!!!!!!!!!!!!!!
136 days ago
Hi! Anyone online?????????